XMMS/Mplayer/avi-xmms/whatever: beveiligde WMA?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:37
Heb vanmiddag vrolijk zitten downloaden: oude muziek voor mn buurman die gek is van jaren 40-90 muziek :)
Tja, leuk en aardig, heb je een directory vol met allemaal zooi waar je zelf nix aan vindt, maar dat spul moet dus op CD. Probleempje:
- Nero 5.0.4.8 onder wine vreet die WMA's niet
- xmms weet niet wat WMA is
- mplayer speelt welgeteld 1 frame af en stop dan met een End of file (4MB voor 1 frame?) Wel laat ie zien hoe het nummer heet
- xmms-avi speelt em op dezelfde manier af als mplayer dat doet: niet
- xine: hetzelfde maar dan gewoon helemaal niets

al met al: het werkt gewoon NIET :(

Uiteindelijk naar de homeshare van mn sambaserver gekopieerd, windows geboot op mn broer z'n PC, Winamp 3 starten, 1 frame en daarna nix. WMP9 starten -> You need a license file.

Hoe krijg ik dit ding als audio nou op CD mbv linux? Er moet toch wel een programma zijn die zo'n rotbestand af kan spelen? T zijn er overigens stuk of 6, allemaal hetzelfde :(

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:20

JaQ

xmms-avi is bij mij helemaal problematisch (einde oefening xmms zeg maar, krijg alleen aborted als output).

Maar in principe heb je een plugin voor Nero nodig om wma's te kunnen branden (tenminste, dat was vroeger wel zo). Heb je die wel geinstalleerd?

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Verwijderd

je hebt simpelweg die licensfile nodig...

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Kreeg ik vandaag ook in Winamp onder Windows. Ik had 2 wma's perongeluk tussen m'n KaZaA oogst (;)) en als ik ze probeerde te starten werd er een site geopend met een bericht over een license file. Nouja mijn oplossing was simpel: delete. Maargoed, ligt dus niet aan jou.

Verwijderd

Laten we hier dan maar een punt achter zetten. :)

Dit topic is gesloten.