Toon posts:

windows 98se instaleren..

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben windows 98se aan het instaleren nadat ik de pc geformateerd heb, nu heb ik de cd-rom drive aan de gang en er wordt nu gevraagd of ik eventjes een ms-dos-opstartpartitie kan maken.. weet iemand hier iets van? btw ik draai op dos 6.22

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Kan dit niet allemaal in het zelfde topic geregeld worden wat je hiervoor al geopend had?

geen cd-rom :(

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
heb je een originele cdrom? dan kan je daarvan ook booten... scheelt je weer een floppy maken

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 21:31:
ik ben windows 98se aan het instaleren nadat ik de pc geformateerd heb, nu heb ik de cd-rom drive aan de gang en er wordt nu gevraagd of ik eventjes een ms-dos-opstartpartitie kan maken.. weet iemand hier iets van? btw ik draai op dos 6.22
Wat is de exacte melding? Blijkbaar mis je namelijk een partitie op je hdd waar setup bestanden wil plaatsen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Probeer het eens op www.beginnersweb.nl

Niet om je in een kwaad daglicht te zetten, maar we gaan er op dit forum toch wel vanuit dat je je zelf uit zulke situaties kan redden ....

Overigens, waarom draai je op DOS 6.22 ?

Als je er echt niet meer uitkomt fdisk je gewoon de hele hdd opnieuw en daarna install je Win98 er weer op ...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
bootable cd is idd het makkelijkst.. Anders moet je eerst met mscdex en de driver van je cdrom dat ding benaderbaar maken onder DOS. (autoexec.bat/config.syse editten)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

DJSmiley schreef op 15 maart 2003 @ 21:39:
bootable cd is idd het makkelijkst.. Anders moet je eerst met mscdex en de driver van je cdrom dat ding benaderbaar maken onder DOS. (autoexec.bat/config.syse editten)
Of gewoon een win98 bootflop ;)

@ TS: www.bootdisk.com

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

djdajean
Windows 98 installeren: handige tips en suggesties
Windows 98 installeren op een computer zonder besturingssysteem
Windows 98 Setup.txt File
Begin eens met het lezen van dit soort documenten, en volgens mij is er nog genoeg over te vinden als je bijvoorbeeld probeert te [google=how to install windows 98], om maar een suggestie te doen. Er wordt op GoT wel een beetje van de gebruikers verwacht dat ze eerst zelf een beetje moeite doen voordat ze een topic openen, zie ook de Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :).

[ Voor 17% gewijzigd door Compubiter op 15-03-2003 21:53 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.