Hoi, heeft er iemand ervaring met synergy v 1.0.3 zie http:// sourceforge.net/projects/synergy2
Met dit progje (client en server) kun je je keyboard en muis delen tussen twe of meer computers ook als die verschillende OS-sen draaien. Neat, very neat !
Ik las erover in het linuxjournal en heb 'm geinstalleerd op een w2000 en een linuxmachine.
Het lukt me wel de w2000 as server te gebruiken en de linuxmachine als client maar niet omgekeerd.
Synergys opgestart op mijn linux-box klaagt dan over de config file:
synergys.cpp,499: opening configuration "/etc/synergy.conf"
DEBUG: synergys.cpp,515: cannot read
configuration "/etc/synergy.conf": read error:unknown screen name
Ik heb ontdekt dat er iets in de links section niet klopt, maar kom er maar niet achter wat aangezien mijn config zo'n beetje een kopie is van een van de examples.
Dit is mijn config:
section: links
orac :
right = zen
zen :
left = orac
end
section: screens
zen :
orac :
end
section: aliases
zen :
zen.oracstudios.nl
orac:
orac.oracstudios.nl
end
Iemand een idee?
Met dit progje (client en server) kun je je keyboard en muis delen tussen twe of meer computers ook als die verschillende OS-sen draaien. Neat, very neat !
Ik las erover in het linuxjournal en heb 'm geinstalleerd op een w2000 en een linuxmachine.
Het lukt me wel de w2000 as server te gebruiken en de linuxmachine als client maar niet omgekeerd.
Synergys opgestart op mijn linux-box klaagt dan over de config file:
synergys.cpp,499: opening configuration "/etc/synergy.conf"
DEBUG: synergys.cpp,515: cannot read
configuration "/etc/synergy.conf": read error:unknown screen name
Ik heb ontdekt dat er iets in de links section niet klopt, maar kom er maar niet achter wat aangezien mijn config zo'n beetje een kopie is van een van de examples.
Dit is mijn config:
section: links
orac :
right = zen
zen :
left = orac
end
section: screens
zen :
orac :
end
section: aliases