Ik snap het probleem met die phantom flusher niet helemaal... het is toch duidelijk van welk IP die bakken met blokjes ineens komen? Dan kunnen ze daaraan toch zien bij welke provider hij zit ofzo? (weet ik veel, ik ben maar een lamer) Dan zouden ze hem toch moeten kunnen vinden (en vervolgens zeggen dattie alleen naar de Dutch Power Cows mag flushen
) of ligt dat ingewikkelder?
In elk gecrushte blokje zit een ID ingeprint, zoals je waarschijnlijk weet is dit ID het e-mail adres dat je hebt ingesteld.
De Phantom Flusher flush direct op de proxy(s) van distributed.net. Deze proxy houden inderdaad de IP adressen bij voor zover ik weet.
Ik heb een e-mailtje gestuurd naar een van de mensen bij dist.net maar die wist niet eens dat er een phantom flusher rondliep, dus het duurt nog even, de interne communicatie bij dist.net is volgens mij niet al te best...
Nog meer vragen? Stel ze maar!
De Phantom Flusher flush direct op de proxy(s) van distributed.net. Deze proxy houden inderdaad de IP adressen bij voor zover ik weet.
Ik heb een e-mailtje gestuurd naar een van de mensen bij dist.net maar die wist niet eens dat er een phantom flusher rondliep, dus het duurt nog even, de interne communicatie bij dist.net is volgens mij niet al te best...
Nog meer vragen? Stel ze maar!
Bericht hierboven
Maar je kunt toch onmogelijk aannemen dat die gigantische productie van de PhF van 1 IP komt?
Daarnaast flusht hij op verschillende email-accounts...
Als je het mij nu vraagt, is die gast niet goed te achterhalen.
Daarnaast flusht hij op verschillende email-accounts...
Als je het mij nu vraagt, is die gast niet goed te achterhalen.
Ik heb het idee dat de PF niet 1 persoon is. Iedereen zegt eigenlijk altijd dat het 1 persoon is, maar volgens mij is het gewoon een compleet bedrijf dat alles systeembeheerders bij elkaar geroepen heeft (of bij elkaar had
) en toen heeft gezegd dat ze de koe overal moeten installeren. Vervolgens heeft iedereen zijn mailadres gekregen om te flushen.
Of lijkt dit geen logische verklaring?
Of lijkt dit geen logische verklaring?
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
Ik denk ook zoiets ja... zoveel power kan nooit van 1 persoon komen... hij moet dan een fulltime baan hebben met het alleen al in de gaten houden van alle comps...
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Uhm... met dingen als ZEN is dat niet zo moeilijk hoor, hoe groot je netwerk ook is.
En wat ook erg simpel is: een programmaatje schrijven dat bij het booten van een pc een mailadres opvraagt van een of andere server, en die invult in dnetc.ini. Dan hoef je alleen maar een lijstje met mailadressen te onderhouden samen met het aantal pc's dat er per dag voor moet werken.
En wat ook erg simpel is: een programmaatje schrijven dat bij het booten van een pc een mailadres opvraagt van een of andere server, en die invult in dnetc.ini. Dan hoef je alleen maar een lijstje met mailadressen te onderhouden samen met het aantal pc's dat er per dag voor moet werken.
Volgens Orc (bows) heb je ZEN nodig om goed te kunnen reverse engineren... verder snap ik hem ook niet
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
200 clients? DPC Clients?
If DPC Clients = True then
Whaaaat..
Hoeveel megakeys is dat?
Else
Forget it.
End if
If DPC Clients = True then
Whaaaat..
Hoeveel megakeys is dat?
Else
Forget it.
End if
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Hij hoeft zeker niet 1 IP te hebben, en als die dat al wel zou hebben .. dan kan hij toch oo nog gebruik gemaakt hebben van een proxy ?
Uitleg:
volgens verschillende mensen (o.a. van TA) heb ik het volgende vernomen:
*PhF is 1 persoon
*Hij/Zij heeft er zo te zien lol in om te flusjen onder andere ID's
*het is geen trojan (deze zou niet kunnen reageren op uitlatingen op het TA forum
*Hij/Zij heeft zeer veel pc's tot zijn/haar beschikking
*Er is reeds contact opgenomen met D.net
*Deformer>> ook proxys geven het originele IP'adres door
*TA heeft meer voordeel van PhF dan wij
volgens verschillende mensen (o.a. van TA) heb ik het volgende vernomen:
*PhF is 1 persoon
*Hij/Zij heeft er zo te zien lol in om te flusjen onder andere ID's
*het is geen trojan (deze zou niet kunnen reageren op uitlatingen op het TA forum
*Hij/Zij heeft zeer veel pc's tot zijn/haar beschikking
*Er is reeds contact opgenomen met D.net
*Deformer>> ook proxys geven het originele IP'adres door
*TA heeft meer voordeel van PhF dan wij
hmmn okey, de trojan zelf kan niet reageren nee.. maar die gast die zo'n trojan heeft gemaakt wel ..
Laatst stond er een stukje hiero op het forum over hoeveel pc's die vent dan wel niet tot zijn beschikking zou hebben.. dat was ergens in de 1000 ofzo. En hij gebruikt verschillende email adressen ..
nou.. sorry hoor, ik kan me dus _ECHT NIET_ voorstellen dat 1 persoon meer als 1000 machines handmatig gaat configureren met verschillende email adressen.
Ik vind dit hele PF gedoe zowiezo al wazig maar de enige logische conclusie die ik uit al het gezwam kan halen is dat een vent een trojan heeft geschreven met daarin een lijst met email adressen waar ie er tijdens de install van dnetc 1 random uit plukt ofzo.
En ik denk ook nog dat het iemand van TA is want zoiets doe je niet voor je lol.. dat is echt bullshit.
maargoed dat is mijn bescheiden meningkje
en btw, waarom heeft d.net dan zoveel tijd nodig omdat ip uit te zoeken ? juist.. het is niet 1 ip maar het zijn er verschillende (doet me weer denken aan een trojan)
hmmn okey, de trojan zelf kan niet reageren nee.. maar die gast die zo'n trojan heeft gemaakt wel ..
Laatst stond er een stukje hiero op het forum over hoeveel pc's die vent dan wel niet tot zijn beschikking zou hebben.. dat was ergens in de 1000 ofzo. En hij gebruikt verschillende email adressen ..
nou.. sorry hoor, ik kan me dus _ECHT NIET_ voorstellen dat 1 persoon meer als 1000 machines handmatig gaat configureren met verschillende email adressen.
Ik vind dit hele PF gedoe zowiezo al wazig maar de enige logische conclusie die ik uit al het gezwam kan halen is dat een vent een trojan heeft geschreven met daarin een lijst met email adressen waar ie er tijdens de install van dnetc 1 random uit plukt ofzo.
En ik denk ook nog dat het iemand van TA is want zoiets doe je niet voor je lol.. dat is echt bullshit.
maargoed dat is mijn bescheiden meningkje
en btw, waarom heeft d.net dan zoveel tijd nodig omdat ip uit te zoeken ? juist.. het is niet 1 ip maar het zijn er verschillende (doet me weer denken aan een trojan)
Pagina: 1