Hier dan eindelijk foto's van mijn geweldige koffer
Beetje info over de hardware:
- ABIT AB-SM5 Moederbord
- IBM PI 233Mhz processor
- 128Mb PC100 geheugen (2x64mb)
- tijdelijk nog een 420Mb HD, er komt nog een 80Gb in
- 32x Cd-rom speler
- 1mb videokaartje
- 10/100mbit netwerkkaartje
- Creative SB 128pci
Wat kosste dit nou zul je denken?
Nou het kosste me enkel de koffer de rest had ik zo'n beetje nog liggende (en het systeempje had k for free gehad
)waardoor de prijs in het geheel zo rond de 50 euro uitkwam
pic's tijdens het bouwen
pic's van het resultaat
Erm.... ja en hoe zet ik hem dan aan?
Je zet hem aan met behulp van een sleuteltje
deze schakeld weer een relais in waardoor de voeding aangaat (het is een AT-voeding).
En dat logo hoe heb je dat erop gekregen dan?
Spuiten, met een of andere spuitbuis met aluminium-verf (ofzoiets). Kheb eerst 2 vellen papier uitgeprint met het logo uitvergroot erop en daarna uitgeknipt, daarna op de lexaanplaat geplakt met pritt (laat makkelijk los als je klaar bent), de rest van de lexaanplaat afgeplakt met tape zodat er geen spetters op komen.
Hier dan wat pic's:

Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt is de cd-rom gestealhed
, je doet hem nu ook open met het zwarte knopje dat ernaast zit, ook het activity-ledje zit ernaast.
Ik had zelf nog niet echt koffermod's gezien met een window, dus ik d8 van ik doe er maar eens een raampje in, staat nog leuk ook
, ook had ik deze mod al eerder hier willen plaatsen (was rond 20 feb. al af) maar ben er steeds niet aan toegekomen. Laat me weten wat je ervan vind
Beetje info over de hardware:
- ABIT AB-SM5 Moederbord
- IBM PI 233Mhz processor
- 128Mb PC100 geheugen (2x64mb)
- tijdelijk nog een 420Mb HD, er komt nog een 80Gb in
- 32x Cd-rom speler
- 1mb videokaartje
- 10/100mbit netwerkkaartje
- Creative SB 128pci
Wat kosste dit nou zul je denken?
Nou het kosste me enkel de koffer de rest had ik zo'n beetje nog liggende (en het systeempje had k for free gehad
pic's tijdens het bouwen
pic's van het resultaat
Erm.... ja en hoe zet ik hem dan aan?
Je zet hem aan met behulp van een sleuteltje
En dat logo hoe heb je dat erop gekregen dan?
Spuiten, met een of andere spuitbuis met aluminium-verf (ofzoiets). Kheb eerst 2 vellen papier uitgeprint met het logo uitvergroot erop en daarna uitgeknipt, daarna op de lexaanplaat geplakt met pritt (laat makkelijk los als je klaar bent), de rest van de lexaanplaat afgeplakt met tape zodat er geen spetters op komen.
Hier dan wat pic's:

Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt is de cd-rom gestealhed
Ik had zelf nog niet echt koffermod's gezien met een window, dus ik d8 van ik doe er maar eens een raampje in, staat nog leuk ook
whoei!