Hello all,
Ik heb de volgende systemen:
Soltek KAV-75, met een AMD Duron 650
Asus A7V8X, met een AMD XP2000+
Asus A7N8X met een AMD XP2200+
Nou heb ik het volgende probleem:
In het soltek moederbord doen alle processoren het (geen probleem dus)
In de Asus A7V8X doet helemaal niets het, krijg geen beeld. De fans beginnen te draaien, hardeschijf begint te lopen, maar geen beeld... en ook geen "BLIEB BLIEB: er is wat fout."
In de Asus A7N8X doet alleen de Duron 650 het. Dan werkt het systeem perfect, maar zo gauw ik de XP2000 of de XP2200 er in zet krijg ik hetzelfde als hierboven.
Ik heb van alles geprobeerd. Bios update van A7N8X, geprobeerd zonder kast, ander geheugen, verschillende koelers (van TermalTake Vulcano +9 tot een MasterCooler)
Wie heeft er voor mij de gouden tip
?
m.a.w. HEEEEEEEEEELP !!!!!
Ik heb de volgende systemen:
Soltek KAV-75, met een AMD Duron 650
Asus A7V8X, met een AMD XP2000+
Asus A7N8X met een AMD XP2200+
Nou heb ik het volgende probleem:
In het soltek moederbord doen alle processoren het (geen probleem dus)
In de Asus A7V8X doet helemaal niets het, krijg geen beeld. De fans beginnen te draaien, hardeschijf begint te lopen, maar geen beeld... en ook geen "BLIEB BLIEB: er is wat fout."
In de Asus A7N8X doet alleen de Duron 650 het. Dan werkt het systeem perfect, maar zo gauw ik de XP2000 of de XP2200 er in zet krijg ik hetzelfde als hierboven.
Ik heb van alles geprobeerd. Bios update van A7N8X, geprobeerd zonder kast, ander geheugen, verschillende koelers (van TermalTake Vulcano +9 tot een MasterCooler)
Wie heeft er voor mij de gouden tip
m.a.w. HEEEEEEEEEELP !!!!!