Hoi ik ben Khaine... En ik heb een hekel aan mensen die met computers werken... Zo héél af en toe doe ik er ook wel eens iets mee, maar dan alleen STARCRAFT(wat natuurlijk al lang verouderd is!!!).
CU all suckers
CU all suckers
Anoniem: 13995
Don't You stare there, Operate!
Anoniem: 9664
Anoniem: 9803
Bloed, zweet & koffie
Anoniem: 9377
Anoniem: 9664
Ehh een Cyborg is al gedeeltelijk organisch, gedeeltijlijk mechanisch.Op zaterdag 18 november 2000 20:26 schreef Vork het volgende:
als de mens deels cyborg wordt (jaja een van de vele toekomst voorspellingen van een computertijddperk) hebben de hackers het voor 't zeggen...
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
Anoniem: 9803
eeuh? jah je hebt gelijk.. futje van mijn kant.. Maargoed je begrijp wa'k bedoelOp zaterdag 18 november 2000 20:31 schreef BAALBERITH het volgende:
Beetje offtopic maar..
[..]
Ehh een Cyborg is al gedeeltelijk organisch, gedeeltijlijk mechanisch.
Een mens die deels cyborg wordt is dubbelop.
Anoniem: 133
Anoniem: 9377
~* Peace, Love & XTC *~
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
een puzzelboekje word ook gedrukt in een drukkerij, en die machines worden aangestuurd met een computer, net als de fabriek waar ze fietsen makenOp zaterdag 18 november 2000 20:38 schreef DiederikJ het volgende:
[...]
En dit lijstje kan heel heel lang worden, dus veel plezier op je fietsje en met je puzzelboekje...
It's not a bug, it's a feature
Anoniem: 15666
hij?Op zondag 19 november 2000 11:23 schreef headz het volgende:
Kijk nou allemaal eens wat voor thread hij met dat simpele berichtje kan genereren.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
You can't have everything. Where would you put it?
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Anoniem: 15035
Weet je wat, laat hem GRAZENOp zaterdag 18 november 2000 21:06 schreef KlaasB het volgende:
Tja, ik vind het zonde als mensen voor geld uitgeven voor een pc waarop ze vervolgens spelletjes gaan spelen. Doodzonde van die dure cpu cycles.
Ga iets nuttigs compilen ofzo.
Anoniem: 7431
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq