Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iemand ervaring met coolelectronics.net?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
heeft iemand ervaring met deze winkel?.. iemand al es iets besteld hier?

ik ben namelijk aan het rondkijken naar minidisc spelers en mp3 spelers.. en ik zag dat de Sony n505 hier maar $124.99 kost incl. btw..
met shipping erbij komt dat op $152.99 uit .. terwijl als ik op elcheapo op deze speler zoek bijvoorbeeld de laagste prijs 262,67euro is..

dit is wel een erg groot verschil!

dus als iemand ervaringen heeft hiermee hoor ik het graag! :)

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08
hmzz, ik heb geen ervaring met coolelecnogwat maar even kijken op google en daar vond ik deze :)
Ik wel er ook wel een, als we samen bestellen kunnen de verzendkosten ook delen :)

• nikao
hmm. daar wel ervaring mee?..
de silveren is daar niet leverbaar nu.. das wel klote :(

en die AC-ES305 AC Power Adaptor is dat any use to us?.. of is dat alleen geschikt in de us?

• nikao
hmm.. leuke winkel..
de frontier labs NEX IIe (white) is maar $89.99 .. gaat ik toch weer twijfelen :P

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Er is toch ook een vestiging in Nederland ?
coolelectronics.nl

• nikao
Jaded schreef op 15 March 2003 @ 22:08:
Er is toch ook een vestiging in Nederland ?
coolelectronics.nl
he jah.. thx:) .. maar daar kost dat ding 165.25 euro incl verzend kosten..

Verwijderd

nikao schreef op 15 March 2003 @ 22:25:
[...]

he jah.. thx:) .. maar daar kost dat ding 165.25 euro incl verzend kosten..
maar dan heb je wel goede garantie etc....ik zou daar voor gaan..

• nikao
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 22:57:
[...]

maar dan heb je wel goede garantie etc....ik zou daar voor gaan..
dat is waar.. maar hij is dus 115$ bij die winkel die ransbal had gevonden.. dus als we met meer bestellen.... kan interessant zijn..
verder zit ik nu toch weer te twijfelen of ik niet toch de Frontier Labs NEX IIe MP3 Portable Audio Player (White) neem.. die is daar $89.99 en dan voor $45 of $69 een flashcard van respectievelijk 128 of 256 mb
hmmmmmmm.. nog maar ff goed nadenken :) :/

Verwijderd

Ik heb er 1 keer een cd speler besteld en dat werkte perfect.

Maar goed ik heb wel eerst voorruit betaald!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 21:28

Aidix

Geluidspietlut

Hier wordt weer eens slecht nagedacht.

Vergeet je ook niet ff 20% btw/invoerrechten te betalen over $152 ?? Dan issie ineens $180

En deze apparaatjes zij VS versies, dus komen zonder aftandsbediening en met een waardeloze adapter.

Tel ook erbij op een nieuwe adapter (1.5v, extreem kleine plug die bijna nergens aan zit)

Verwijderd

Aidix schreef op 16 March 2003 @ 18:19:
Hier wordt weer eens slecht nagedacht.

Vergeet je ook niet ff 20% btw/invoerrechten te betalen over $152 ?? Dan issie ineens $180

En deze apparaatjes zij VS versies, dus komen zonder aftandsbediening en met een waardeloze adapter.

Tel ook erbij op een nieuwe adapter (1.5v, extreem kleine plug die bijna nergens aan zit)
Je kan ze ook bestellen voor de europese markt.
Dus incl adapter.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
moet je doen , maar als je de remote echt belangrijk vind dan moet je een lcd backlite remote kopen op minidiscworld.com voor 75 $ , dan kon je nog steeds goedkoper uit maar dan met een lcd backlite erbij!!!!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 02:28:
Ik heb er 1 keer een cd speler besteld en dat werkte perfect.

Maar goed ik heb wel eerst voorruit betaald!
Je kan ook onder rembours laten bezorgen, je hoef dan alleen de acceptgiro bij de deur in te vullen.

Verwijderd

Zijn er meer mensen die ooit iets hebben gekocht bij Coolelectronics ?

• ArthurBorsboom
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 23:43
Ik heb wat gekocht, nl een iPAQ 4510

Bedrijf heeft netjes geleverd, maar:
- duurde wat lang (moest uit Amerika komen !!)
- kreeg een engelse OS
- kreeg een adapter met een amerikaanse stekker :(

Het is in ieder geval geen 'nep'-bedrijf...

Plannen is voor loosers

• ArthurBorsboom
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 23:43
Graag wil ik toch nog even een uitbreiding op mijn standpunt met betrekking tot coolelectronics.nl

Na een hele hoop ge-email met cool electronics (Leslie Rietveld), is het volgende gebeurt.

Ik citeer uit een email:

[BEGIN QUOTE]

Goedenmorgen,
ik begrijp uw onbegrip.
Er wordt door ons namelijk geen nederlandse adaptor bijgeleverd, wij verkopen de producten rechtstreeks vanuit Amerika. De adaptor die erin zit halen we er normaal gesproken ook uit maar omdat we uw bstelling snel wilde leveren hebben
we dit niet gedaan. Gevolg is nu dat u dacht dat er een verkeerde adaptor bijzat. Wel is het zo dat u een standaard adaptor erbij kunt kopen bij bv een Dixons. Ik hoop u zo voldoende ingelicht te hebben.

[EINDE QUOTE]

Het komt er dus gewoon op neer dat ze zeggen, normaal leveren wij het wel, maar nu niet. Koop er maar één bij Dixons. Daaaag!

Zelfs na vele woordwisselingen weigeren ze om een fout en ontevreden klant te helpen. Dit noem ik dus slechte service!

Dus bij deze, koop niet bij coolelectronics.nl, want goedkoop wordt duurkoop!!

Plannen is voor loosers

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nope geen ervaringen, maar aan http://www.tweakers.net/shopsurvey/4770 te zien ben ik blij dat ik mijn mp3 speler ergens anders besteld heb anders had ik hem pas volgend jaar gehad.

P.S. hoezo wil je nog een md speler kopen, een mp3 speler is toch veel handiger.

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hmm ja, maar ik denk dat de shopsurvey een beetje éénrichtingsverkeer is, ik zou namelijk alleen iets melden als het fout ging, goed gaan neem ik for granted!

Maar één ding blijft vaag, hoe het nu zit met de kosten; welke additionele kosten zijn er en hoeveel zijn die?

Edit: en edit is natuurlijk geen quote _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door bbbrumbrum op 14-12-2003 22:35 ]

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
:z

[ Voor 99% gewijzigd door bbbrumbrum op 14-12-2003 22:34 ]

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:24
Dit is een oud topic maar ik haal het toch even naar boven:

Een collega van mij heeft het grootste gelazer met Cool Electronics. Hij heeft al € 1000 aan ze overgemaakt maar ze sturen zijn Canon 300D maar niet op. Sterker nog, mail wordt niet beantwoordt en een telefoonnummer of postadres schijnen ze niet te hebben.

Heeft er iemand recente ervaring met dit bedrijf? Weet iemand misschien een telefoonnummer of een postadres van ze?

Als ik het zo lees dan zijn het geen frisse jongens.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• j.moosdijk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 13:25
ik was een beetje op het forum aan het browsen en toen kwam ik deze topic tegen over coolelectronics. ik heb op 14-10-2004 iets besteld bij deze winkel en hierna een paar e-mails van hun gehad, maar dus tot nu toe nog niks gekregen. nu reageren ze ook niet meer op e-mails en is de contactpersoon in nederland niet meer bereikbaar. ik wou kijken of andere mensen hier ook nog niet al te lang geleden hebben besteld en of zij wel wat hebben gekregen. :O

//edit
coolelectronics.nl heb ik besteld btw

[ Voor 6% gewijzigd door j.moosdijk op 01-11-2004 20:55 ]

Verwijderd

Coolelectronics is geen echte online winkel maar een YAHOO shell. Ze verkopen de producten van YAHOO shopping maar met een eigen omhulsel . Je kunt zelf ook zo'n winkeltje beginnen via shopping.yahoo.com . Je besteld dus eigenlijk bij YAHOO en die zitten in Amerika. Bestellen gaat nog wel , maar o..wee als er iets defectgaat.

Voordelen:

+ Prijs

Nadelen:

- Invoerrechten + BTW komen er nog bij als het in NL aankomt
- Een 110volt adapter in plaats van 220volt
- Lange levertijd (2 maanden is geen uitzondering)
- Garantie soms nog geen 3 maanden (NL 2 jaar)
- Als het defect is kun je het opsturen naar de USA

• j.moosdijk
maarja, ik heb dus te weinig geinformeerd dan, ;( heb een rio karma 20gb bij hun besteld, hier zat wel een adapter converter bij voor 220volt en garantie was 1 jaar, als hij defect was kon je gewoon bij een plaatselijke dealer terecht zover ik het gelezen heb hier op de forums.

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 21:33:
Zijn er meer mensen die ooit iets hebben gekocht bij Coolelectronics ?
Ja, ik heb in maart dit jaar een Rio Karma besteld bij Coolelectronics.nl.
Door omstandigheden had ik 'm een maand later in huis.
Dit Am. bedrijf had een contactpersoon in Ned. waar ik het geld aan moest betalen.
Deze gaf vervolgens aan zijn collega's in Am. opdracht de Karma naar mij te versturen.
Er zat overigens in de gesealde verpakking een verloopstukje bij de adapter.
Kostte mij destijds 309 euro (hoefde geen btw en invoerkosten te betalen).
Vragen werden goed behandeld en hoefde er niet lang op te wachten.

• j.moosdijk
en dit staat nu op hun site
Our Dutch Customer Service Representative is currently unavailable. Please forward all inquiries to Coolelectronicsnl@comcast.net and we will be happy to assist you. If you would please send your inquiry in English, this would be much appreciated. Thank you!
ik heb al verschillende e-mails naar dat adres gestuurd maar heb er tot nu toe nog geen reactie op terug gekregen ;(

[ Voor 44% gewijzigd door j.moosdijk op 02-11-2004 11:17 ]

Verwijderd

Hoi,
Koop nooit wat bij coolelectronics.
Ze belazeren je waar je bij staat. Doen valse beloftes en het duurt dagen voor ze reageren op je mail. Ze geven heel summier informatie en je weet echt niet waar je aan toe bent met ze.

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:34:
Hoi,
Koop nooit wat bij coolelectronics.
Ze belazeren je waar je bij staat. Doen valse beloftes en het duurt dagen voor ze reageren op je mail. Ze geven heel summier informatie en je weet echt niet waar je aan toe bent met ze.
Sorry hoor, maar met bovenstaande ben ik het totaal mee oneens. Heb tegenovergestelde ervaring namelijk!

Verwijderd

:( :( :( :( :( :( :(
15-01-2005 een ipaq rx3715 bij coolelectronics besteld. Kreeg op 27-01 een mail dat het binnen 24 uur wordt verzonden. 29-01 een mail gestuurd. Geen antwoord. Vandaag een mail gestuurd. Geen antwoord terwijl ze beloven dit binnen 4 uur te zullen doen.
Ben ik nu in de ipaq genomen? schandalig.
Henk.

Verwijderd

:( :( :( :( :(
op 15-01-2005 bij coolectronics een ipax rx3715 besteld en betaald met visa. Wel nog een order status ontvangen op 27-01 met de mededeling dat het binnen 24 uur verzonden wordt.
Reageren echter niet meer op mails met vragen over de zending.
Als je ze vragen stelt over het willen aankopen van producten, reageren ze binnen een paar uur.
Weet iemand, aangezien dit bestaat via Yahoo, of er met Yahoo hier contact over mogelijk is.
Henk.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11 16:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik had een Iriver IHp 120 gekocht via coolelectronics (moest een zwarte amerikaanse versie hebben ;)). Die wou ik graag hebben voor mijn vakantie zodat ik wat muziek kon meenemen, maar hij kwam uiteindelijk toen ik al weg was. Dat kwam door communicatiefouten tussen de Nederlandse contactpersoon en de vestiging in Amerika. Het duurde twee weken en toen ik hem eenmaal had bleek dat het verzenden zelf maar een dag had gekost... |:(

• j.moosdijk
ok ik heb gisteren (12-02-2005) eindelijk mijn rio karma gekregen die ik op 14-10-2004 besteld heb. toen ik de verpakking openmaakte trof ik een rio karma aan die er niet nieuw uit zag. er zaten al krassen op het schermpje en de achterkant terwijl hij wel goed was ingepakt. ik ga er dus echt niet vanuit dat hij nieuw is. heb ze ook gemailt maar tot nu toe (zoals gewoonlijk) geen reactie op gekregen.

ze gaven aan dat mijn bestelling met ups verzonden was maar dit was echter niet het geval, wel is me een tracking id gegeven van ups, op ups' tracking page kreeg ik uiteraard te zien dat dit id niet bestond.

NOOIT zaken doen met deze zaak, ze belazeren je inderdaad waar je bij staat.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor ervaringen met winkels is de shopsurvey, dus het is niet nodig hiervoor een oud topic te kicken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.