Waarom wijst het linkje van het Gathering-of-Tweakers-logo naar T.net? Niet echt logisch imho.
wat moet dan wel naar t.net linken?
en is het echt heel boeiend?
en is het echt heel boeiend?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
GOT is onderdeel van T.net. Lijkt me logisch dat er dan een linkje naar T.net gaant, en anders om.
Btw waarom word er, als je in T.net op het linkje naar GOT klikt GOT in een nieuw window(voor sommigen een nieuw tabblad) geopend. En als je van GOT naar T.net gaat in het zelfde window blijft?
Of heb ik dit alleen maar.
Btw waarom word er, als je in T.net op het linkje naar GOT klikt GOT in een nieuw window(voor sommigen een nieuw tabblad) geopend. En als je van GOT naar T.net gaat in het zelfde window blijft?
Of heb ik dit alleen maar.
ik vinut wel handig
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Hier was een tijd terug ook nog een topic over, het kwam er op neer dat het gewoon zo blijft.
Linkje: Ahnee, nu gaan jullie echt te ver met Henk
Linkje: Ahnee, nu gaan jullie echt te ver met Henk
Mij was een tijd geleden verteld dat alvast was gedaan ivm de intergratie van GoT en de Frontpage
Ik vind dit juist handig.
GoT staat namelijk in mijn Personal Toolbar wegens het vele gebruik, dus als ik (vaak) ineens naar t.net wil, klik ik op GoT en dan op Henk..
GoT staat namelijk in mijn Personal Toolbar wegens het vele gebruik, dus als ik (vaak) ineens naar t.net wil, klik ik op GoT en dan op Henk..
Expanding the inexpandable
Verwijderd
Ik klik altijd op die foto van Femme om naar t.net te gaan 
Is toch reuze handig? Tweakers.net is en blijft de harde basis van Gathering of Tweakers imho.
Is toch reuze handig? Tweakers.net is en blijft de harde basis van Gathering of Tweakers imho.
hmmm ik zie nu pas dat 'Henk' klikbaar is, en ik heb het nooit gemist, ik snap niet waar we ons druk over maken ....

Launching containers into space
Ik maak me er ook niet druk om hoor, maar vind ut niet echt logisch, Henk is namelijk het logo van GoT en niet van t.net, en meestal klik je op het logo van iets om daar te komen, niet op het logo waar je al zit om ergens anders te komen. (sorry voor die kromme zin)
ooit stond henk ook op de frontpageVerwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 22:00:
Ik maak me er ook niet druk om hoor, maar vind ut niet echt logisch, Henk is namelijk het logo van GoT en niet van t.net, en meestal klik je op het logo van iets om daar te komen, niet op het logo waar je al zit om ergens anders te komen. (sorry voor die kromme zin)
AGREE!Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 22:00:
maar vind ut niet echt logisch, Henk is namelijk het logo van GoT en niet van t.net, en meestal klik je op het logo van iets om daar te komen, niet op het logo waar je al zit om ergens anders te komen.
is je vergeven(sorry voor de kromme zin)
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik klikte ook altijd op HENK om op de Forum index te komen. Nu maak ik nog steeds de fout dat ik er op klik en op de FP zit 
* Speedener stoorde zich er ook al aan.
* Speedener stoorde zich er ook al aan.
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
idee:
poll?
poll?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
een paar milimeter ervandaan zit een link naar GoT zelf, gewoon ff wennen dat henk naar de frontpage gaat (is al heel erg lang btw), en daarnaast waarom wil je naar de index van GoT
Dat zou je meteen duidelijk moeten zijn als deze thread en met name de SP leest
ik heb nu die zin een aantal keer gelezen en ik snap hem niet, kan aan mij liggen hoor (vast welYohan schreef op 15 March 2003 @ 23:06:
[...]
Dat zou je meteen duidelijk moeten zijn als deze thread en met name de SP leest

Als ik ooit naar een forum wil waar ik geen button op mijn toolbar heb zitten, gebruik ik de dropdownbox
Wij weten allemaal wel hóe we op die index kunnen komen.Erkens schreef op 15 March 2003 @ 23:11:
[...]
ik heb nu die zin een aantal keer gelezen en ik snap hem niet, kan aan mij liggen hoor (vast wel)
[ Voor 6% gewijzigd door yohan op 15-03-2003 23:46 ]
Ik vraag me altijd af hoe dit soort topicstarters op hun 65'ste zijn, aan één stuk doorzeuren over niks?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
verkapte flameAbbadon schreef op 15 maart 2003 @ 23:52:
Ik vraag me altijd af hoe dit soort topicstarters op hun 65'ste zijn, aan één stuk doorzeuren over niks?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 17:24 ]
Ach je hebt ook mensen die zitten te zeuren dat je nog wel 3kb van icon af kunt halen, en dat scheelt toch zeker 1/20sec laadtijdAbbadon schreef op 15 March 2003 @ 23:52:

Henk is gewoon veel makkelijker klikbaar dan dat GoTlinkje waar ik vaak op misklik
Maar zo kan ik er ook wel mee leven hoor
tvw
Ik niet. Ik ben overigens 66 jaar
De meningen zijn nogal verdeeld. Misschien een idee dat je dat gewoon in je prefs kan aanpassen 
de link dan he, naar de frontpage of naar de forum index
* Glashelder heeft geen moeite met het klikken op "GoT" naast Henk
* Glashelder heeft geen moeite met het klikken op "GoT" naast Henk
[ Voor 42% gewijzigd door Glashelder op 16-03-2003 22:18 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Als Henk niet klikbaar was geweest dan zou er niemand gezeurd hebben. Ik vind dit eigenlijk wel handig ook al gebruik ik het nooit. Je klikt op Henk en je gaat naar T.net, je klikt er 2 centimeter naast en je gaat gewoon weer naar de forum indexdual-zip schreef op 16 March 2003 @ 20:52:
De meningen zijn nogal verdeeld. Misschien een idee dat je dat gewoon in je prefs kan aanpassen
The devil is in the details.
Eén van de threads die mij doet vermoeden dat het blijft zoals het is 
Ahnee, nu gaan jullie echt te ver met Henk
Vandaar deze wel dicht kan
Ahnee, nu gaan jullie echt te ver met Henk
Vandaar deze wel dicht kan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.