Ik zit met een laptop met een defecte Windows 95 installatie. Deze moet er dus opnieuw op. Hiervoor heb ik van m'n vaders kantoor een externe HP 7200 brander kunnen lenen. Echter, ik kan hier helemaal geen drivers voor vinden. Via Google vindt ik alleen maar "topics" op andere sites met vragen "Need Dos drivers for HP 7200 HEEEELLLLPPP!!!".
Op GoT vondt ik natuurlijk wel een mogelijke oplossing
Daar werd aangeraden de "ASPI Manager For Dos" van Shuttle te installeren. Het betrof daar echter een Shuttle laptop voor zover ik weet.
Het topic is hier te bewonderen: Externe CDROM-speler voor laptop
Echter, ik heb deze geinstalleerd, maar nu blijft hij hangen als hij de Shuttle ACPI manager wil starten, die uiteraard in het autoexec.bat zit genesteld. Conclusie: de driver werkt dus niet bij deze flaptop met de HP 7200.
Bij HP zelf vindt ik alleen maar drivers vanaf Win95. Geen DOS dus
Weet iemand waar ik de driver kan vinden of een alternatieve?
En ik hoop dat iemand het weet, in m'n vorige topic bleef het ook zo angstaanjagend stil
En nee, niet over hetzelfde onderwerp
Edit: aangesloten via LPT1
Op GoT vondt ik natuurlijk wel een mogelijke oplossing
Daar werd aangeraden de "ASPI Manager For Dos" van Shuttle te installeren. Het betrof daar echter een Shuttle laptop voor zover ik weet.
Het topic is hier te bewonderen: Externe CDROM-speler voor laptop
Echter, ik heb deze geinstalleerd, maar nu blijft hij hangen als hij de Shuttle ACPI manager wil starten, die uiteraard in het autoexec.bat zit genesteld. Conclusie: de driver werkt dus niet bij deze flaptop met de HP 7200.
Bij HP zelf vindt ik alleen maar drivers vanaf Win95. Geen DOS dus
Weet iemand waar ik de driver kan vinden of een alternatieve?
En ik hoop dat iemand het weet, in m'n vorige topic bleef het ook zo angstaanjagend stil
En nee, niet over hetzelfde onderwerp
Edit: aangesloten via LPT1
[ Voor 25% gewijzigd door Glashelder op 15-03-2003 20:06 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc