Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal tournament op asus v7100 +tvout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In ut beweegd mijn muis nogal traag. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb niet de originele cd van ut :-((
En ik ben ook niet onder de indruk van de snelheid. Wat zijn de beste drivers voor deze combinatie? en directx? 8 of 7a???

amd duron@700 128mb ram, 1024*768 32bit.

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:16
Op zaterdag 18 november 2000 20:11 schreef killer-b het volgende:
En ik ben ook niet onder de indruk van de snelheid.
amd duron@700 128mb ram, 1024*768 32bit.
Ik snap niet waarom je 32 bit speelt. Jouw videokaart is toch een MX en die zakt juist in prestaties op 32 bit.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Verwijderd

Gewoon ff orgineel kopen (geeltje bij de Bruna, toch?) en laatste patch installeren.

En nee, MX is geen da-card-2-have voor UT. Ik heb alles zo'n beetje op medium om speelbaar te kunnen spelen. (gem 60, heeft nl. ook invloed op netverbinding).

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 14:19
op mijn geforce 2 gts/t-b 800 loopt ut nou ook niet echt bepaald lekker
1024*768 haal ik ongeveer 60fps (is er ook een timdemo?)
als het een beetje druk word stort die zooi al in naar 30fps=onspeelbaar. soms nog minder.

maximaal haalt hij 120fps, maar dat is als ik tegen een muur loop.

dit spel is gewoon super slecht geprogrammeert, quake 3 haalt in 1024*768 met alle zooi aan 90fps

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Het spel is niet slecht geprogrammeerd. Het is gebaseerd op de Unreal engine, die gewoon geoptimaliseerd was voor Glide omdat toen zo'n beetje Voodoo heerste.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, misschien toch maar beter overstappen op quake3. Ik had hiervoor inderdaad een voodoo2 12mb. Vandaar dus dak niet onder de indruk ben. Ik zal ook 16bit eens proberen. En wat die muis vertraging betreft, stond ook op official unreal site, probleem met drivers, was nog geen oplossing voor. Vrolijk word ik er niet van, nfs pu draait perfect in 1024x768 32bit. Misschien dat er toch nog iemand is die een oplossing heeft, ik vindt ut namelijk toch erg mooi. en op een p3 450 tnt2 32mb, werkt het wel soepel in dezelfde resolutie en kleurdiepte.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Dan hang je die Voodoo2 aan je Gforce, heb je voor alle spellen goede zooi :9~

Audentia

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Ik heb een Athlon Classic 950@950MHz, Asus 7100, 2x 128Mb/133MHz en een K7V..,
met Win2k SP1 en de laatste compatibillity patch, DirectX8 en NVidia7.17

Bij mij speelt UT als de brandweer sinds de inst. van DX8 en NV7.17...

Als iemand mij kan vertellen hoe je die timedemo aan zet in UT kan ik m'n fps eens testen..,
m'n 3DMark 2000pro ---> 5180 :?
m'n koetje V8010 -----> 3.38MKeys/Sec >:)

Wat je muis betreft de snelheid hiervan heeft niets te maken met de orgineele CD (als UT je bevalt misschien wordt het dan tijd om er een paar knaken tegen aan te gooien), die kun je hier instellen..:Options, Preferences, Input, Mouse Sensitivity...

Om UT verder te versnellen kun je bij System Consule "preferences" intypen en dan bij Advanced, Game Engion Settings, Catch Size Megs je catch verhogen dat doet ook al aardig wat (bij mij teminste), ook kun je hier nog andere wijzigingen maken die het spel duikelijk KUNNEN versnellen...

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

McLambo

MTB Junky

Oh ja joh?

Ik heb het probleem dat bij 7.17 m'n beeldscherm niet meer op 85 Hz kan, maar maximaal op 75 Hz echt vaag. Ik speel dus nog op 6.47.

Maar eh, over UT. Ik heb een Riva TNT2 kaart, en een 900 TB met 224MB geheugen,
en alleen in superdupergrote levels hapert het heel ietsie. Dus geen snelheidsproblemen,
Het zal mij trouwens een rotzorg zijn of íe 40 of 100 frames draait, het verschil zie je toch niet. En ik speel met alle detail aan bij demon.nl met een ping van 35.

Maar over het muis probleem:

Ik heb dit met Deus Ex en Half-life gehad.
Als ik m'n pc net aanzette reageert de muis direct. Pas na een paar uur als alles lekker warm wordt onstaat er op plekken waar de pc echt zwaar moet rekenen LAG in de muis.
Iemand een idee? Volgens m'n "motherboard monitor" blijft alles onder de max temp.

Ik heb wel hier en daar iets getweaked *D

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Op zondag 19 november 2000 13:40 schreef McLambo het volgende:
Oh ja joh?

Ik heb het probleem dat bij 7.17 m'n beeldscherm niet meer op 85 Hz kan, maar maximaal op 75 Hz echt vaag. Ik speel dus nog op 6.47.
Ik heb wel hier en daar iets getweaked *D
Hmmm.., daar heb ik met de 7.17 drivers geen last van ales draait hier soepeltjes op 100Hz, maar ik kan bij m'n Display Properties m'n Overlay Color Control tab niet aan klikken want dan crashed win2k. (heeft 'ie overigens alleen bij de 7.17 :?)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ehm dat je muis traag beweegt hoeft helemaal niet aan je videokaart te liggen. Ten 1e welke muis hebbie en welke drivers ervoor?

Sommige muizen haperen wel eens met spellen als je te snel wilt :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Als je toevallig een Logitech muis hebt:
De 16e van deze maand is versie 9.22 online gekomen:

http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles.cfm

mischien dat dit je probleem zou kunnen verhelpen

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt gewoon aan de videokaart drivers, weet ik zeker, staat ook op unreal pagina. Ik heb het nu wel aardig verminderd en de snelheid is ook al goed. Nu op win98se directx8 en de laatste official drivers van nvidia. Nog steeds een beetje mouse lag. Maar alleen in unreal niet in windows ofzo. ik heb nu ook de drivers van me mobo installt via kt133. ik ben redelijk tevree en zal even proberen de cachhe aan te passen in ut.

• McLambo

McLambo

MTB Junky

eind goed, al goed! :z
Pagina: 1