[Deskjet 970 Cxi] Geen zwart

Pagina: 1
Acties:

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mijn deskjet 970 geeft geen zwart meer om een of andere vage reden. Het is geen driverprobleem, want het probleem komt op 2 verschillende pc's voor. De cardridge die er nu in zit is gloednieuw, maar ik heb ook een oudere geprobeerd en dat werkt ook niet :(

Just as Good

Verwijderd

engelse driver nemen :p

Verwijderd

Probeer de cartridge eens goed schoon te maken. Ik heb zelf het probleem gehad met een nieuwe cartridge die geel printte als ie geel moest printen (niet erg) en die geel printte als ie rood moest printen (iets minder). Dit was ook een nieuwe cartridge, 2 ouden gaven hetzelfde probleem. Nadat ik de printer zo ongeveer uit het raam had gegooid, heeft mn vader de cartridge erui gehaald en met lauw :? water schoon gemaakt, en ---> hij printte weer rood :+ Ik gok dat jij hetzelfde probleem hebt.

Mocht het een originele HP cart. zijn, dan kun je hem terugbrengen. Bij een iets-minder-originele zou ik mijn methode proberen (het schoonmaken, niet het uit het raam gooien |:(

Suc6

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 23:22

Klippy

Still Game

Kijk eens naar die pinnetjes op de cartridge houder, misschien plakt daar wat zooi op oid en maken ze daardoor geen contact met je cartridge....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• iznogood
  • Niet online
No effect :(

Just as Good

• iznogood
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 19:29:
Probeer de cartridge eens goed schoon te maken. Ik heb zelf het probleem gehad met een nieuwe cartridge die geel printte als ie geel moest printen (niet erg) en die geel printte als ie rood moest printen (iets minder). Dit was ook een nieuwe cartridge, 2 ouden gaven hetzelfde probleem. Nadat ik de printer zo ongeveer uit het raam had gegooid, heeft mn vader de cartridge erui gehaald en met lauw :? water schoon gemaakt, en ---> hij printte weer rood :+ Ik gok dat jij hetzelfde probleem hebt.

Mocht het een originele HP cart. zijn, dan kun je hem terugbrengen. Bij een iets-minder-originele zou ik mijn methode proberen (het schoonmaken, niet het uit het raam gooien |:(

Suc6
Heb al meerdere cardridges geprobeerd .. werkt ook niet ... de pinnetjes in de printer zelf zitten er ook nog allemaal aan ..

Just as Good

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Maak de contactjes even schoon met een stukje gum, en kun je je zwarte cartridge ook testen in een andere HP printer.
Heb hier o.a. ook een 970Cxi staan, deze had een papier sensor defect.
D'r zal zeker geen garantie meer opzitten ?

[ Voor 4% gewijzigd door Diamon op 16-03-2003 13:10 ]

And The Only One

Pagina: 1