Just as Good
Verwijderd
Probeer de cartridge eens goed schoon te maken. Ik heb zelf het probleem gehad met een nieuwe cartridge die geel printte als ie geel moest printen (niet erg) en die geel printte als ie rood moest printen (iets minder). Dit was ook een nieuwe cartridge, 2 ouden gaven hetzelfde probleem. Nadat ik de printer zo ongeveer uit het raam had gegooid, heeft mn vader de cartridge erui gehaald en met lauw
water schoon gemaakt, en ---> hij printte weer rood
Ik gok dat jij hetzelfde probleem hebt.
Mocht het een originele HP cart. zijn, dan kun je hem terugbrengen. Bij een iets-minder-originele zou ik mijn methode proberen (het schoonmaken, niet het uit het raam gooien
Suc6
Mocht het een originele HP cart. zijn, dan kun je hem terugbrengen. Bij een iets-minder-originele zou ik mijn methode proberen (het schoonmaken, niet het uit het raam gooien
Suc6
Kijk eens naar die pinnetjes op de cartridge houder, misschien plakt daar wat zooi op oid en maken ze daardoor geen contact met je cartridge....
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Heb al meerdere cardridges geprobeerd .. werkt ook niet ... de pinnetjes in de printer zelf zitten er ook nog allemaal aan ..Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 19:29:
Probeer de cartridge eens goed schoon te maken. Ik heb zelf het probleem gehad met een nieuwe cartridge die geel printte als ie geel moest printen (niet erg) en die geel printte als ie rood moest printen (iets minder). Dit was ook een nieuwe cartridge, 2 ouden gaven hetzelfde probleem. Nadat ik de printer zo ongeveer uit het raam had gegooid, heeft mn vader de cartridge erui gehaald en met lauwwater schoon gemaakt, en ---> hij printte weer rood
Ik gok dat jij hetzelfde probleem hebt.
Mocht het een originele HP cart. zijn, dan kun je hem terugbrengen. Bij een iets-minder-originele zou ik mijn methode proberen (het schoonmaken, niet het uit het raam gooien![]()
Suc6
Just as Good
Maak de contactjes even schoon met een stukje gum, en kun je je zwarte cartridge ook testen in een andere HP printer.
Heb hier o.a. ook een 970Cxi staan, deze had een papier sensor defect.
D'r zal zeker geen garantie meer opzitten ?
Heb hier o.a. ook een 970Cxi staan, deze had een papier sensor defect.
D'r zal zeker geen garantie meer opzitten ?
[ Voor 4% gewijzigd door Diamon op 16-03-2003 13:10 ]
And The Only One
Pagina: 1