Hallo, ik zit nu alweer een 2tal dagen tegen het volgende probleem aan te hikken (n00b
) maar ik kom er echt niet uit ...
Het probleem :
Ik roep d.m.v. een andere button of menuknopje o.i.d. de method addButton aan. Allemaal leuk en aardig, maar nu wil ik ook weer op zo'n zelfde manier een "willekeurige" knop verwijderen ... mm dit is misschien niet echt duidelijk.
Zie het als een soort mirc knopje voor /leave commando .. dus /leave #blabla. Dat dan het knopje bovenaan in die balk verwijdert wordt. Iets beter al ?
Had al een beetje lopen zoeken door het forum hier, maar niet echt veel gevonden.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Groetjes
draak
Het probleem :
Ik roep d.m.v. een andere button of menuknopje o.i.d. de method addButton aan. Allemaal leuk en aardig, maar nu wil ik ook weer op zo'n zelfde manier een "willekeurige" knop verwijderen ... mm dit is misschien niet echt duidelijk.
Zie het als een soort mirc knopje voor /leave commando .. dus /leave #blabla. Dat dan het knopje bovenaan in die balk verwijdert wordt. Iets beter al ?
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| public void addButton(String buttonName) { JButton newButton = new JButton(buttonName); JPanel mp = (JPanel) _menupanel; mp.add( newButton ); mp.updateUI(); } public void removeButton(buttonName) { // ... hier dus beetje radeloos } |
Had al een beetje lopen zoeken door het forum hier, maar niet echt veel gevonden.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Groetjes
draak