Toon posts:

Welke Geforce2 MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Raden jullie mij aan voor rond 400 piekies. En heeft het veel zin deze te vervangen voor TNT2? :P

Verwijderd

kheb een nVidia PowerColor Geforce2 MX

kgloof dat die 350 was... maar is prima kaartje verder...

maareuh tnt2 32mb? dan denk ik dat je een beetje geld over de balk gooit

Verwijderd

Is de SEARCH knop zo moeilijk te vinden?

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
tnt2 de normale maakt best wat uit met een mx. als je een ultra hebt zou ik niet upgrade.

beste is hercules mx OEM, oem is 50,- goedkoper, heeft wel 7ns ipv 5.5 ns geheugen maar die 7ns is net zover over te klokke als 5.5 ns (tot 200-220 mhz allebei)

verder heeft de hercules een goeie filter dus beter beeldkwaliteit dan veel andere

en hij is goedkoop dus 350,-

en hij heeft een mooi blauw kleurtje :9

Verwijderd

jaha.... dat heeft zeker wel zin.....
ik zal je de volgende situatie vertellen.
ik heb een duron600 28mb cas2 A-merk en viper770 non-ultra.
een vriend van mij had toen een een amdk6-2 500 28mb geheugen en een geforce sdr en hij heeft in spellen die veel gebruik maken van de videokaart veel betere scores. 3dmark2000 heeft hij veel meer punten. en hij kan quake3 in 1280x 1024 spelen en ik niet..... genoeg gezegd?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 november 2000 20:15 schreef Robszombie het volgende:
jaha.... dat heeft zeker wel zin.....
ik zal je de volgende situatie vertellen.
ik heb een duron600 28mb cas2 A-merk en viper770 non-ultra.
een vriend van mij had toen een een amdk6-2 500 28mb geheugen en een geforce sdr en hij heeft in spellen die veel gebruik maken van de videokaart veel betere scores. 3dmark2000 heeft hij veel meer punten. en hij kan quake3 in 1280x 1024 spelen en ik niet..... genoeg gezegd?
Ok thnx hier heb ik wat aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 november 2000 20:13 schreef smokey het volgende:
tnt2 de normale maakt best wat uit met een mx. als je een ultra hebt zou ik niet upgrade.

beste is hercules mx OEM, oem is 50,- goedkoper, heeft wel 7ns ipv 5.5 ns geheugen maar die 7ns is net zover over te klokke als 5.5 ns (tot 200-220 mhz allebei)

verder heeft de hercules een goeie filter dus beter beeldkwaliteit dan veel andere

en hij is goedkoop dus 350,-

en hij heeft een mooi blauw kleurtje :9
Ok bedankt ik zat ook al aan die Hercules te denken is die ook met tv-out? Die Geforce2 MX die gister in het nieuws stond die MSI Starforce leek me ook wel wat :D

Verwijderd

Graag gedaan hoor chuckie 8-)
de hercules geforce2mx kan ik ook aanraden. ik ben sindskort heel tevreden over guillemot. (hercules is van guillemot) en ja de geforce2mx van hercules heeft tvout. en waarom ga je niet meteen voor de hercules geforce 2 mx dual display.... is geloof ik 450 piek en kun je de tweede display je tv maken... als je het geld hebt dan......

Verwijderd

Euhm, als die tv-out is, heb je zowie zo al dual-display...zit in de MX chip ingebakken nl. (ik heb het ook, maar dan zonder tv-out :P)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Ik heb net enkele kaarten vergeleken omdat ik er ook eentje ga aanschaffen.

Ik heb gekozen: Hercules Prophet 3D II MX (32MB)

Deze stak op alle punten boven de rest uit.
Maandag komt ie binnen ... :P

Verwijderd

Op zaterdag 18 november 2000 20:31 schreef Robszombie het volgende:
Graag gedaan hoor chuckie 8-)
de hercules geforce2mx kan ik ook aanraden. ik ben sindskort heel tevreden over guillemot. (hercules is van guillemot) en ja de geforce2mx van hercules heeft tvout. en waarom ga je niet meteen voor de hercules geforce 2 mx dual display.... is geloof ik 450 piek en kun je de tweede display je tv maken... als je het geld hebt dan......
De hercules 3d Prophet 2 MX DDV is er alleen met een monitor uitgang en een TV uitgang.
Je kan dus alleen een monitor en een tv aansluiten.
De Gainward Cardexpert Geforce 2 MX GS Twin
Heeft wel twee monitor aansluitingen en een tv aansluiting deze kaart heeft ook een cooler en is veel hoger te overclocken 232/231
Pagina: 1