Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[gprs] krijg geen verbinding, nokia 7210

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb dus een nokia 7210 maar krijg geen verbinding via gprs.. heb al 4x de instellingen per sms mezelf opgestuurd vanaf de o2 site,....
instellingen lijken goed te zijn, ook de gsm probeert te verbinden via de ontvangen instellingen
toch meld het ding dat ik me moet aanmelden voor gprs: "meld u aan voor gprs"
ik heb dit gecontroleerd met o2, mijn gprs bundel is actief, en ook op mn oude ericcson werkt het prima!

ook ontbreekt het gprs icoontje op het schermpje, deze zou ik toch moeten zien!

:?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 18:37 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Heb je al overwogen om contact op te nemen met de klantenservice van je telecomprovider, in dit geval O2?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
yep! ze kunnen me dr niets zinnigs over vertellen,hebben me ook opnieue de instellingen toegestuurd, 1x voor wap en toen ik weer belde de goeie voor gprs,.. t mag niet baten

Verwijderd

dan is er iets mis in het netwerk van O2 zelf. Dit probleem had ik (wel bij T-Mobile) ook, en die hebben mijn settings in het netwerk gereset en alles werkt weer. Ik kon toendertijd ook geen verbinding meer krijgen. Misschien een tip??

Verwijderd

Topicstarter
hmm zou kunnen, klinkt aanemelijk!
ik bel maandag weer.... dan is de techische afdeling weer open