Toon posts:

[winXP] 60GB aan data zomaar verdwenen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee dit heb ik weer eens... :/

specs: 1x40GB - 1x80GB (windows op de 40GB)

Ik had Win2k erop. ik wou winxp er weer op... dus ik pc reboote... cd erin.. setup... C:\ ntfs snel format.. je weet het wel.. en ja hoor ik heb xp erop... :P Okee.. Ik zat in Winxp en wat zag ik... alleen de 40GB. Ik snel naar Computerbeheer en dan schijfbeheer... en wat zag ik... ja hoor mijn 80GB hdd was gewoon helemaal leeg! het waren er 4 partities maar nu was het er nog maar 1 van 80GB :/ O.A. stond daar mijn stage verslag op die ik over 2 weken moet inleveren van 20 A4tjes :'( :'( :'( (totaal 60gb gewoon WEG)

Ik heb de 80GB hdd nog niet gepatitioneerd/geformateerd.. zou ik toch heel misschien me partities + DATA terug kunnen krijgen? :'(

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is me niet helemaal duidelijk op welke schijf je nu windows XP het gezet. Staat windows XP op de 40GB en is de 80GB 1 grote partitie geworden? Of heb je tijdens de XP setup per ongeluk de 80GB schijf geformatteerd?
Hier staan een aantal programma's om data van per ongeluk geformatteerde schijven terug te halen: http://gathering.tweakers...sages/607412#datarecovery

Ik heb [winXP] in de topictitel gezet. Zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 waarom.

[ Voor 15% gewijzigd door SH007 op 15-03-2003 18:55 . Reden: weird ]

Verwijderd

Haal de bewuste schijf eruit en sluit m aan op een andere pc. Ik heb ook zoiets gehad en kon toen alles zien staan. Ik kon er alleen niet bij, omdat het password protected was en hij kende daar de gegevens niet meer van enzo. :( ook 80gig weggegooid :( Ik leef met je mee ;)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
hoe ziet de boel er in dos of een ander os uit, kan best schelen

Usarchy: nieuws over usability en online marketing