Toon posts:

Muiswijzer beweegt klein stukje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een steelpad 3.0 sinds gisteren, maar nu viel het me op dat als ik de muis los laat om bijvoorbeeld ff te typen, dat de muiswijzer een stukje verschuift..
Dit is erg lastig omdat bij games de hele aim naar de klote gaat iig, als ik een icoontje in de systray wil aanklikken.. dat ik misklik enzo.
Zou dit kunnen komen doordat de ondergrond niet waterpas is, of zou het aan de steelpad liggen.

Verwijderd

hebbie een optische muis dan?? want als je dan een bureaublad of mousepad heb waar ribbels/gleufjes in zitten dan kan die wel gaan verscheufen een stukje...

Verwijderd

Topicstarter
Kheb een intelli mouse explorer 3.0 met die steelpad als muismat echt steel ":P

Afbeeldingslocatie: http://www.steelpad.com/gfx/products/steelpad_large.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 18:43 ]

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

lenjes al schoongemaakt?
(bij een optische muis dus)

bal al schoongemaakt?
(bij een balmuis dus)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Ik heb daar ook last van, maar dat komt omdat ik een beetje een stoffige kamer heb :( En omdat er een paar gleufjes in m'n bureau zitten waar ik muis. En ja, ik heb een optische muis :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik heb het ook. Heb een aanrechtblad als bureau. Zitten hele dingen gleufjes in en glinsterd een klein beetje. Nadeel is ook dat soms tijdens het gamen m'n muis ff flipt en dat ik opeens met m'n gun richting dak richt bijvoorbeeld

Verwijderd

Had ik ook met mijn MX500 die nu uit gedeeltelijk uit elkaar ligt...

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
Ik dacht dat optische muizen problemen gingen geven als het oppervlak té 'effen' was ?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

Dit probleem heb ik dus ook met een logitech muis :P
wat het precies is? geen ide,

ik heb een zwarte muismat met zo'n kussentje! :D (roelt)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 10:52 . Reden: sloegnergens op! ]

Pagina: 1