Hangen bij dmi pool data

Pagina: 1
Acties:

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
heb al veel tijd besteed met search en oplossingen gebrobeerd maar kom er niet uit
compu blijft hangen op verifying dmi pool data

ook na clear CMOS (met jumper) of met allen HD's uitgeschakeld en alle kabels er uit

compu start ook niet van cd of diskette, bij die instelling zonder HD's hangt ie ook

kan iemand helpen

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En over welk OS hebben we het hier? In Software Algemeen zien we graag in je topictitel al welke Windows-versie je gebruikt ;).
[Edit]
Is trouwens meer een hardware-gerelateerd probleem, zie ook: Error Message "Verifying DMI Pool Data" Occurs and the Computer Is Unavailable. Probeer dus eens minimaal op te starten en dan stap voor stap onderdelen er bij te zetten :).

[ Voor 53% gewijzigd door Compubiter op 15-03-2003 17:59 ]

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
win XP, win xp bleef tijdens opstarten hangen en starte iedere keer opnieuw op, ook in veilige modus of wat dan ook, heb toen met win xp cd opgestart en de recover optie gekozen, na rebooten onstond dit probleem en krijg het niet weg.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:44
Compubiter schreef op 15 March 2003 @ 17:56:
En over welk OS hebben we het hier? In Software Algemeen zien we graag in je topictitel al welke Windows-versie je gebruikt ;).
[Edit]
Is trouwens meer een hardware-gerelateerd probleem, zie ook: Error Message "Verifying DMI Pool Data" Occurs and the Computer Is Unavailable. Probeer dus eens minimaal op te starten en dan stap voor stap onderdelen er bij te zetten :).
In software algemeen? Ik dacht in WOS... :P

Verwijderd

En over welk OS hebben we het hier?
Wat heeft het OS in hemelsnaam met dit probleem te maken? Deze fout komt voordat het OS geladen wordt.

Dit lijkt mij meer iets voor /7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 18:11 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 18:10:
[...]

Wat heeft het OS in hemelsnaam met dit probleem te maken? Deze fout komt voordat het OS geladen wordt.

Dit lijkt mij meer iets voor /7
Ten 1e: Hij staat in WOS en je OS in je topictitel is dus op prijs gesteld.
Ten 2e: Veel OSen hebben verschillen met elkaar. Stel dat hij win9x heeft terwijl wij uitleggen hoe je het probleem moet oplossen in WinXP. Dat kan verschillen. (bijvoorbeeld een andere bios als voorbeeld)

[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 15-03-2003 18:17 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad heeft het niets met het OS te maken. Dus staat het in WOS niet echt op z'n plaats nee :P
WOS --> Processors, Mobo's & Geheugen plus een kleine titeledit :)

Geef trouwens even wat meer info; zoals je in de vele topics in de search hierover al hebt gelezen, wordt steevast gevraagd om welke hardware je hebt :Y)
Lees daarom ook Dit graag lezen eer je een topic opent even, en voeg alle relevante info even toe aan je beginpost. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:48

KneoK

Not in a million lightyears

Ik weet dat als mijn geheugen timings te strak heb staan voor de snelheid waar het op loopt dat mijn pc dan ook hangt na het POST schermpje bij het DPMI gedeelte.

Een longshot (want je zegt dat je je BIOS al hebt gecleared) maar kijk daar eens naar (dus CAS, RAS to CAS enz.).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
laatste redmiddel kan wel eens zijn het overschrijven van de BIOS met dezelfde (of nieuwere) BIOS en dan met opties 'clear PnP' , 'clear DMI' en 'clear ESCD' ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1