• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:58
Ik zit te overwegen een mp3-speler te kopen.
Belangrijkste eis tot nu toe: hij moet uitgebreid kunnen worden met Secure Digital geheugenkaarten! Dit omdat ik die ook al voor m'n camera nodig heb, lijkt mij wel zo handig.

Nou hoopte ik dat iemand hier het al voor mij uitgezocht had: welke draagbare mp3-spelers slikken secure-digital (dus *geen* compact-flash of MMC)?

--
Matthijs

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Welkom op het forum Matthijs,

Ik zou voordat je verdergaat met posten hier de FAQ eventjes lezen.

Over je vraag: kijk eens naar dit topic: [rml][ MP3] Zuid-Korea: het land van de krimpende flashplayer[/rml]
Dat ook met de search te vinden was.

• vanaalten
Ha Cubix,
Bedankt voor je terechte terechtwijzing. Heb de FAQ even doorgenomen, ik neem aan dat je doelde op 'gebruik de search en probeer het eerst zelf uit te zoeken'...
Ik had al wel een beetje rondgezocht maar mistte nog een mooi overzicht. Zal nog eens wat verder rondzoeken en eventueel terugkomen met een betere vraag.
Enne... bedankt voor de link!
--
Matthijs

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De Packard Bell audiokeys kunnen sowieso secure digital aan. standaard 32MB of 64MB en dan kan er nog eens tot 512MB in als SD of MMC kaartjes.

• vanaalten
Heb even naar die Packard Bell gekeken. Mmmm... goedkoop, als ik het zo zie, maar het produkt lijkt er naar te zijn: relatief groot (11.7x3.5x2.9cm) t.o.v. andere mp3-spelers, heeft twee AAA-batterijen nodig waar 'ie maar 8 uur mee kan spelen. Volgens een review op vnunet.com is de geluidkwaliteit nogal matig. Ik kijk nog even verder...
--
Matthijs