UTFS-wars

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Avond..

Als je tegenwoordig nog een topic opent dat niet helemaal volgens de GoT-mentaliteit is (niet goed gezocht o.i.d.), springt iedereen op je topic met UTFS-achtige reacties..

Dat maakt me dus echt ziék.. Dat iemand op een vriendelijke manier zegt dat het niet op prijs gesteld wordt en een linkje naar bijvoorbeeld de search of google erbij geeft, geen probleem.. Maar als iedereen op die arme TS gaat roepen..

IMO is het niet zo'n TS, maar wel dié mensen die de sfeer op GoT zo verzieken.. Mooi voorbeeldje van wat ik bedoel: Snelste instellingen voor moederbord en geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je dit soort dingen ziet kun je gewoon even een melding maken via Topicreport, of in SeM, op die manier wordt er een aantekening van gemaakt en bij herhaling krijgen de mensen die dit soort replies plaatsen er wat van te horen. In WOS/SA zeg ik er ook altijd wat van in het topic zelf, gewoon omdat het niets toevoegt aan een topic :).

Daarom is toentertijd ook dit MED-topic geopend: Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics, die nu vermeld staat onder FAQ Forumgedrag - Reageren. Ook in de SA-Policy en WOS-Policy staat dit genoemd. Ik neem aan dat de andere subfora ook op deze manier te werk gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Klopt, daar wordt ook tegen opgetreden en het is ook uitdrukkelijk verboden. Als je het mensen ziet doen, kan je dat in een topicreport melden, als het goed is worden zij dan aangepakt.

Hier zijn al vele topics in LA over geweest, het staat al in de policy en het staat intern ook onder de aandacht. Dit topic is daarmee enigszisn overbodig. Onthou wel dat dit iets is wat op elk forum voorkomt en wat heel moeilijk uit te bannen is

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.