Hallo,
Ik ben al enige tijd bezig met het bouwen van een website en een gastenboek.
Ik weet niet precies welke achtergrond informatie jullie nodig hebben, dus als er iets is wat jullie nog moeten weten, laat het me weten. Ik geeft de verdere informatie wel.
Waar het om gaat is:
Als ik iets heb geschreven in het gastenboek moet het in het database (access) komen te staan. maar daar geeft ie de volgende fout weer:
line 37 is dit:
<%
naam = request.form("naam")
email = request.form("email")
homepage = request.form("homepage")
bericht = request.form("bericht")
datumnu = request.form("datumnu")
sql="INSERT INTO gastenboek (naam, datum, email, homepage, bericht) VALUES ('" & naam &"', '" & datumnu &"', '" & email &"', '" & homepage &"', '" & bericht &"')"
set lijst=db.execute(sql)
%>
Nou is vraag ik mijn af wat is hier in hemelsnaam fout aan
Kunnen jullie mij hier bij helpen?
Ik ben al enige tijd bezig met het bouwen van een website en een gastenboek.
Ik weet niet precies welke achtergrond informatie jullie nodig hebben, dus als er iets is wat jullie nog moeten weten, laat het me weten. Ik geeft de verdere informatie wel.
Waar het om gaat is:
Als ik iets heb geschreven in het gastenboek moet het in het database (access) komen te staan. maar daar geeft ie de volgende fout weer:
code:
1
2
3
4
5
| Soort fout: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC Microsoft Access-stuurprogramma] De bewerking moet worden uitgevoerd op een query die kan worden bijgewerkt. /Website/schrijvengbdef.asp, line 37 |
line 37 is dit:
<%
naam = request.form("naam")
email = request.form("email")
homepage = request.form("homepage")
bericht = request.form("bericht")
datumnu = request.form("datumnu")
sql="INSERT INTO gastenboek (naam, datum, email, homepage, bericht) VALUES ('" & naam &"', '" & datumnu &"', '" & email &"', '" & homepage &"', '" & bericht &"')"
set lijst=db.execute(sql)
%>
Nou is vraag ik mijn af wat is hier in hemelsnaam fout aan
Kunnen jullie mij hier bij helpen?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 12:56 ]