Toon posts:

mobo of cpu kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier twee mobo's liggen, een gigabyte 6VXE+ en een soyo 6BA+ III, beide bedoeld voor slotprocessoren

IK sluit alles aan, in het slot steek ik zo een stukje van slot naar socket waar ik een celeron 700 insteek

voeding begint te draaien, koeler op cpu ook, scherm springt keer aan
maar springt dan ook direct weer uit, en veel meer dan dat gebeurt er niet, ook de speaker houdt zich koest :(

iemand enig idee wat er nu kapot is, mobo of cpu?

ram, hd, voeding, en beeldkaart komen uit andere pc en werken perfect

wel heb ik in de manual van dat soyo bordje gezien dat hij een celeron 700 nie echt ondersteund, kan dat het probleem zijn of onderklokt hij hem dan automatisch?

Verwijderd

die celeron 700, dat is een coppermine, of niet? kunnen die mobo's wel overweg met coppermines?

Verwijderd

staan de jumpertjes op die slocket (of was het nou slotket :s ) wel goed?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 16:29:
..wel heb ik in de manual van dat soyo bordje gezien dat hij een celeron 700 nie echt ondersteund, kan dat het probleem zijn of onderklokt hij hem dan automatisch?

Dat kán een probleem zijn ja, het staat er niet voor niets 8)7 Maar ik zie dat dit bord officieel ook de P!!! 850 ondersteund, da's een Coppermine zodat de Celeron 700 in feite geen probleem op mag leveren :) Heb je er wel een juiste BIOS versie op zitten?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
op da slot naar socket kaartje zitten geen jumers
en of ik de juiste bios heb weet ik niet, krijg helemaal niets op scherm te zien

kga keer tragere cpu te pakken proberen krijgen en zo keer proberen

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 07:36
Heb je best kans dat je een slotket te pakken hebt die alleen geschikt is voor P-PGA ipv FC-PGA wat de celeron 700 is, en dat gaat niet werken vrees ik...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Topicstarter
aha owkee
kzie zo nie direct iets staan op die slotket, enig idee wat het juiste type zou kosten?
Pagina: 1