Sony AVD-S10 kan die DVD-R/DVD+R afspelen ??

Pagina: 1
Acties:

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben van plan om een dvd-brander te kopen alleen ik weet niet of onze dvd speler gebrande dvdtjes kan afspelen.

Het gaat om een Sony AVD-S10 op vcdhelp staat er niks bij ook niet VCD maar hij speelt dat wel af hier.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen.

• FabiandJ
  • Niet online
Niemand ?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:49

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb er nog nooit van gehoord. Is dat zo'n combinatieding of een standalone?

Normaal gesproken beginnen Sony DVD spelers altijd met DVP-xx-xxx.

Aannames zijn fataal.

• FabiandJ
  • Niet online
Het is een standalone speler.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Uit welk jaar is die dan? Is het een full-size (43 cm) of een los component uit een midiset? (38cm)

edit:

Als ik hier kijk, staat er toch echt dat het een DVD-Receiver is.

[ Voor 48% gewijzigd door GaMeOvEr op 16-03-2003 14:51 ]

Aannames zijn fataal.

• FabiandJ
  • Niet online
Het is die gene die in jou link staat.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Naja, dat is dus geen stand-alone speler, maar een Combi-apparaat. (Versterker, Tuner en DVD/SACD speler in één behuizing.)

Het is een nogal nieuwig apparaat zo te zien, dus ze zullen wel het binnenwerk (loopwerk/electronica) van de wat nieuwere Sony's gebruikt hebben.

Als je hem niet kunt vinden op www.vcdhelp.com zou ik eens gaan checken met al bestaande copien, of je die van iemand kunt lenen om het te testen. Mijn gok is dat hij ze wel zal snappen (omdat het een behoorlijk recent apparaat is.), maarja zeker weten doe je het niet voordat je het getest hebt.

edit:

Ik zie dat veel mensen dit apparaat hebben. ;)

http://www.dvdrhelp.com/d...7&Search=Search&#comments

:P

[ Voor 13% gewijzigd door GaMeOvEr op 16-03-2003 15:37 ]

Aannames zijn fataal.

• FabiandJ
  • Niet online
GaMeOvEr schreef op 16 maart 2003 @ 15:34:
Naja, dat is dus geen stand-alone speler, maar een Combi-apparaat. (Versterker, Tuner en DVD/SACD speler in één behuizing.)

Het is een nogal nieuwig apparaat zo te zien, dus ze zullen wel het binnenwerk (loopwerk/electronica) van de wat nieuwere Sony's gebruikt hebben.

Als je hem niet kunt vinden op www.vcdhelp.com zou ik eens gaan checken met al bestaande copien, of je die van iemand kunt lenen om het te testen. Mijn gok is dat hij ze wel zal snappen (omdat het een behoorlijk recent apparaat is.), maarja zeker weten doe je het niet voordat je het getest hebt.

edit:

Ik zie dat veel mensen dit apparaat hebben. ;)

http://www.dvdrhelp.com/d...7&Search=Search&#comments

:P

Die heb ik zelf toegevoegt :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij vreet ie alles; heb er iig op m'n werk nog geen problemen mee gehad :) (MM ;))

• FabiandJ
  • Niet online
HunterPro schreef op 16 March 2003 @ 15:55:
Volgens mij vreet ie alles; heb er iig op m'n werk nog geen problemen mee gehad :) (MM ;))
Wat heb je allemaal al geprobeert dan eigenlijk ?

• HunterPro
  • Niet online
Dutch3men schreef op 16 March 2003 @ 16:03:
[...]

Wat heb je allemaal al geprobeert dan eigenlijk ?
ik heb gewoon een panasonic -r, -rw, en een philips +r en +rw liggen met wat filmbeelden enzo er op, en die prop ik in elke speler die ik nieuw binnenkrijg :P en deze had volgens mij geen enkel probleem met al deze formaten :)

(overigens vind ik 't een ranzig lelijk ding, de HTP-1000 was vééél mooier :P)

• FabiandJ
  • Niet online
HunterPro schreef op 16 March 2003 @ 16:11:
[...]

ik heb gewoon een panasonic -r, -rw, en een philips +r en +rw liggen met wat filmbeelden enzo er op, en die prop ik in elke speler die ik nieuw binnenkrijg :P en deze had volgens mij geen enkel probleem met al deze formaten :)

(overigens vind ik 't een ranzig lelijk ding, de HTP-1000 was vééél mooier :P)
Tja ouders he :)

En wat voorn werk doe je eigenlijk lijkt me wel grapppig werk.
He verrek nieuwe DVD speler prop prop joepie hij speelt het af >:)

• HunterPro
  • Niet online
Dutch3men schreef op 16 March 2003 @ 16:19:
[...]

Tja ouders he :)

En wat voorn werk doe je eigenlijk lijkt me wel grapppig werk.
He verrek nieuwe DVD speler prop prop joepie hij speelt het af >:)
ik ben verkoper bij Media Markt Grote Marktstraat Den Haag B.V. :) (parttime, alleen op zaterdag :)) eigenlijk sta ik op portable audio, maar als daar niks te doen is ben ik meestal te vinden tussen de dure amps, dvd-spelers e.d. :P maar gister niet, want toen hebben we de nieuwe serie minidisc-spelers van Sony binnengekregen _/-\o_ :P O-) (N-10 rules, zit een accu INGEBOUWD! :D)

• FabiandJ
  • Niet online
HunterPro schreef op 16 March 2003 @ 16:31:
[...]

ik ben verkoper bij Media Markt Grote Marktstraat Den Haag B.V. :) (parttime, alleen op zaterdag :)) eigenlijk sta ik op portable audio, maar als daar niks te doen is ben ik meestal te vinden tussen de dure amps, dvd-spelers e.d. :P maar gister niet, want toen hebben we de nieuwe serie minidisc-spelers van Sony binnengekregen _/-\o_ :P O-) (N-10 rules, zit een accu INGEBOUWD! :D)
Woei tof.
Maja woon een beetje verweg woon in Duiven ligt bij Arnhem.

Maar jij weet zeker dat de Sony AVD-S10 DVD-R en DVD+R schijfjes lust?

• HunterPro
  • Niet online
Dutch3men schreef op 16 maart 2003 @ 16:37:
[...]

Woei tof.
Maja woon een beetje verweg woon in Duiven ligt bij Arnhem.

Maar jij weet zeker dat de Sony AVD-S10 DVD-R en DVD+R schijfjes lust?
niet 100% zeker, maar als je 'm bij één van mijn collega-vestigingen haalt, en hij doet 't toch niet, kun je 'm zonder gezeur weer terugbrengen en je geld terugkrijgen :)
plús dat ze gagarandeerd de goedkoopste zijn :) (als ie ergens anders goedkoper is, neem dan de folder daarvan mee, krijg je 'm voor een prijs daaronder mee)

• FabiandJ
  • Niet online
HunterPro schreef op 16 March 2003 @ 16:47:
[...]

niet 100% zeker, maar als je 'm bij één van mijn collega-vestigingen haalt, en hij doet 't toch niet, kun je 'm zonder gezeur weer terugbrengen en je geld terugkrijgen :)
plús dat ze gagarandeerd de goedkoopste zijn :) (als ie ergens anders goedkoper is, neem dan de folder daarvan mee, krijg je 'm voor een prijs daaronder mee)
Ehu wij hebben hem hier al zo' n 6 maanden of zo :).
Dus en ik kan het hier niet testen omdat wij geen DVD brander hebben en ook niemand kennen met zo' n ding.
En om nou een DVd brander te kopen terwijl ie het dan niet kan afspelen zou zonde zijn.

Snapje wat ik bedoel.
Pagina: 1