Toon posts:

[Webcam] Drivers van een bedrijf wat niet meer bestaat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enkele jaren geleden een webcam aangeschaft, en doordat hij het alsmaar niet goed deed heb ik hem weggeborgen.
Nu kwam ik hem weer tegen en wilde ik toch proberen om hem weer aan de praat te krijgen. Wat wil nu: de meegeleverde drivers/software zijn voor win95 en ik draai (ook nog oud) win98. Nu lukt het me wel om de drivers van 95 door 98 te laten installeren, maar de camera software geeft telkens een error als je het programma op wilt starten.
Nu is de website van de leverancier niet meer te bereiken (Opticom Data Transys welke op het adres www.opticomdt.com.tw zouden moeten zitten) en na zoeken met google kom ik ook niks verder.

Mijn voornaamste vraag is nu:
Is het mogelijk om andere software voor deze webcam te installeren, en welke software zou dat dan moeten zijn?

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 14:51

Jap

No worries

Reactie op je vraag, nee waarschijnlijk niet, als de drivers zelf het al niet doen is de kans dat andere software (lees drivers) het niet zullen doen!

Ik ben voor je aan het zoeken gegaan, met de (weinige) informatie die je hebt!

ik ben met je eens dat er haast nietz de vinden valt over het Opticom Data Transys bedrijf, heb wel een nieuwe link gevonden nieuwe url maar zoals je ziet staat er bar weinig op de site, er staat een link naar een andere site maar zoals verwacht doet deze het niet,mischien dat je het eens contact kunt opnemen met het adres wat daar staat!

na nog iets verder zoeken kwam ik Hier terecht ik weet niet of dit je cam is (mischien zou je even type of type nummer kunnen vertellen)

als het idd het type P290 is, moet je dat even zeggen want dan zoek ik er verder op!

edit:

Nee heb verder nietz kunnen vinden over OF de webcam p290 Of over het bedrijf zelf, zoals het er naar uitziet kun je beter kijken voor een andere webcam, dat scheelt je een hoop trammelant nu en als je in de toekomst hem een x opnieuw wil installeren.

zoals ik al zij IK kan niet vinden zowel niet op google als av of alltheweb en dat zijn toch wel de grootste zoekmachines op GoT zelf is ook niets te vinden, mischien dat er andere mensen (lees Tweakers) zijn de iets meer kunnen vinden! :)

[ Voor 31% gewijzigd door Jap op 15-03-2003 18:39 . Reden: more info ]

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting