Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een (breedband) internetverbinding via @home met een bijbehorend @home email adres (pop3). Nu wil ik graag deze email op mijn gsm kunnen ontvangen en versturen. Het probleem: hoe doe ik dit

Bij internet via de telefoonlijn kun je met de gsm gewoon inbellen op het nummer van je isp en zo je email op halen. Echter omdat ik een kabel verbinding heb, heb ik natuurlijk geen inbelnummer.

Hoe doe ik dit, of is er een andere oplossing?
Het betreft trouwens een ericsson r380s

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
accountje bij een gratis provider dan mail ophalen via: mail.home.nl en mail versturen via de mailserver van de gratis ISP

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Hoe wil je verbinding maken, met wap etc?

Verwijderd

Topicstarter
MM- schreef op 15 March 2003 @ 16:02:
Hoe wil je verbinding maken, met wap etc?
Gewoon met wap of een andere dataverbinding via mijn vodafone prepaid kaartje.

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Gewoon met wap of een andere dataverbinding via mijn vodafone prepaid kaartje.
Volgens mij gaat dit met een prepaid aansluiting niet lukken, maar ik kan het ook mis hebben ;)

In ieder geval lijkt mij de makkelijkste manier om (voor zover je gebruik kan maken van WAP) de e-mail functionaliteit van je provider gebruiken.
Hier bij Dutchtone kan ik alle emails ophalen van een lijst van ISP`s waaronder ook @home.

Zie voor Vodafone:
http://www.vodafone.nl/5_xx.asp?cnid=269&content_id=111

Opmerking: Met een beetje zoeken had je denk ik het antwoord zelf ook wel kunnen vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door DeverauX op 15-03-2003 21:29 ]

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Topicstarter
Met m'n prepaidkaartje kan ik iig wappen via vizzavi (of een willekeurige andere aanbieder), dus ik heb goede hoop dat 't wel werkt.

Alleen met kpn prepaid kan je niet wappen, maar alle overige wel.

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

probeer als popserver eens netmail.home.nl :)

dat is de popserver voor als je met je @home adres wilt emailen zonder dat je bij een @home verbinding zit

[ Voor 55% gewijzigd door Ra5a op 15-03-2003 23:17 ]

Imperfectionist.

Verwijderd

Je kan ook met sms e-mailen:

Iedereen in nederland kan al e-mailen met de mobiel door sms.
www.gin.nl zorgt voor die service. Het zenden en ontvangen van een e-mail is de prijs als het verzenden van een sms. Op de site staat meer.

Je e-mail adress is dan natuurlijk niet je @home adress. Je zou dat kunnen oplossen door thuis automatisch al je @home e-mail naar je mobiel te versturen, dat werkt erg goed.

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

en ontvangen van een e-mail is de prijs als het verzenden van een sms
Dit zou voor mij reden zijn geen gebruik te maken van GIN. Er hoeft maar een of andere grappenmaker te zijn die je 50 emails stuurt en je bent meteen enkele euro`s lichter.

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Pagina: 1