Toon posts:

IE6 cookies

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ben bezig met IE6, maar heb, zoals velen van jullie, troubles met mijn cookies. Ik heb me rotgezocht in de GoT-search en faq's, maar kon daar de oplossing ook niet echt goed vinden.

Anyway, ik kom dus niet ingelogd op hotmail...omdat ik schijnbaar mijn cookies uit heb staan.

Iemand een eenduidige oplossing misschien??

Verwijderd

Tools > Internet Options > Privacy

Klik op de knop [ Advanced... ]. In het volgende popup zie je formuliertje met het woord Cookies, en het eerste veld is een checkbox [ ] Override automatic cookie handling. Als deze aangevinkt is, dan worden waarschijnlijk cookies geblockt. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn. Klik op Ok, je hoeft hier niks te veranderen.

Terug op het eerdere dialoogvenster klik je op de knop [ Edit... ] in het formulier 'Websites'.

Je krijgt hu een dialoogvenster waarin je in een tekstveld www.hotmail.com in kunt vullen, en op de knop [ Allow ] kunt klikken. Nu is er niets aan je instellingen veranderd, behalve dat cookies van het domein www.hotmail.com worden toegelaten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 15:55 ]

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-08 21:46

Thunde®

Don't Worry :)

Maar nu kom je alleen op hotmail , en kun je met andere sites nog problemen hebben , toch?
Ik zou het zo oplossen: Extra >> Internet-Opties >> Privacy , en alle cookies accepteren of laag of zelfs nog normaal.
Dan ga je naar www.lavasoft.de en download je Ad-Aware, die de foute cookies eruit haalt. En natuurlijk om de zoveel tijd zelfs de cookies legen. Of is dit een slechte manier?

Mijn spec's | Modelbouwforum

Verwijderd

Topicstarter
bovenstaande is gebeurd, heb hotmail.com, msn.com, msn.nl en passport.net (waar hotmail nu trouwens om een of andere rare reden autom. heengaat...:( ) allemaal op 'toestaan' staan. Maar nog steeds zelfde melding bij inloggen.

• Thunde®

Thunde®

Mischien domme vraag maar lukt het mozilla wel? Of een andere browser? En probeer hem eens up te daten, en anders ff opnieuw installeren

Verwijderd

Topicstarter
Thunde® schreef op 15 maart 2003 @ 16:05:Ik zou het zo oplossen: Extra >> Internet-Opties >> Privacy , en alle cookies accepteren of laag of zelfs nog normaal.
dit probeer ik al vanaf do-avond, zonder succes...

en ik heb ook net IE6 met SP1 geinstalleerd, dat mocht dus ook niet baten.

Ik zal mozilla eens testen..

Verwijderd

Zit je Temporary Internet Files directory niet tot de nok toe vol? Probeer die eens leeg te maken, je weet maar nooit :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je moet eerste eens al je cookies weg gooien. En wat je dan moet doen is bij [privacy] en dan [advanced] first part cookies op "ask" zetten en Third part cookies op "block" zetten.

Dan moet tie op een gegeven moment vragen om een cookie. Dan kan je zelf beslissen ja of nee. Dit moet werken, want ik heb nooit geen problemen met cookies... En de cookies van een derde partij worden automatisch geblock. dus de meeste rotzooi cookies krijg je dan al niet meer binnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Br@m op 15-03-2003 16:29 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Al het bovenstaande gedaan, behalve dan Mozilla. Ben op de (nieuwe...) pc van m'n ouders bezig en zij hebben alleen telefoonverbinding....

Van Br@m ook getest, maar dat doet'ie ook niet.....

Verwijderd

Topicstarter
oh, nu komt m'n broertje met een cd'tje met mozilla aan....

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 17:08:
Al het bovenstaande gedaan, behalve dan Mozilla. Ben op de (nieuwe...) pc van m'n ouders bezig en zij hebben alleen telefoonverbinding....

Van Br@m ook getest, maar dat doet'ie ook niet.....
Ik vind het maar heel vreemd. Net dat ik zeg, ik heb nog nooit geen problemen gehad met IE/Cookies.. Dus ik weet effe niet wat er dan nog loos kan zijn bij je..

Je kan natuurlijk wel overgaan op Mozilla, gebruik ik trouwens ook naar alle tevredenheid (1.3), maar het moet gewoon werken met IE.

• Thunde®

Thunde®

Br@m schreef op 15 March 2003 @ 17:20:
[...]

Ik vind het maar heel vreemd. Net dat ik zeg, ik heb nog nooit geen problemen gehad met IE/Cookies.. Dus ik weet effe niet wat er dan nog loos kan zijn bij je..

Je kan natuurlijk wel overgaan op Mozilla, gebruik ik trouwens ook naar alle tevredenheid (1.3), maar het moet gewoon werken met IE.
ik bedoel ook niet dat hij moet overstappen, maar kijken wat Mozilla doet. En probeer windows eens eroverheen te installeren, kijken of hij het dan doet, maar liever als laatste proberen, het blijft Windows.... er kan altijd wat misgaan

[ Voor 9% gewijzigd door Thunde® op 15-03-2003 17:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
OK, Mozilla deed het, heb ook Outlook Express omgezet, dus kan 's moeke daar gewoon d'r mail checken. Hierna nogmaals IE6 getest, maar nog steeds niet....

Maar probleem is in zoverre opgelost dat mail gecheckt kan worden.....

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 18:26:
OK, Mozilla deed het, heb ook Outlook Express omgezet, dus kan 's moeke daar gewoon d'r mail checken. Hierna nogmaals IE6 getest, maar nog steeds niet....

Maar probleem is in zoverre opgelost dat mail gecheckt kan worden.....
Even een ander vraagje, waarom gebruik je dan Outlook Express niet voor je Hotmail thuis?

• zakonski
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2020
Heb hier een PC van een klant met hetzelfde probleem... Alles sites met cookies werken, als ik messenger opstart, kan ik ook in de inbox komen, maar via explorer naar www.hotmail.com gaan, en vervolgens inloggen wil niet. Geen idee waar het in zit. Heb geprobeerd om image terug te zetten van datum waarop het nog wel werkte (plus paar dagen daarna) maar hij blijft met melding komen. Kan er iets in zitten waar Microsoft mee conflicteerd??

je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

• zakonski
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2020
Heb net Messenger geinstalleerd, en toen was naar paar keer proberen op hotmail en messenger het probleem over.. Lekker vaag... Denk dat Microsoft op die manier probeerd gebruikers voor Messenger te winnen...

je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met ie6
Firefox doet het wel gewoon, maar ik zou graag ook met mijn ie bij hotmail en bv de rabobank in kunnen loggen.

Ik heb :
alle cookies gedelete.
temp files gedelete.
security settings op default gezet.
privacy instellingen ook op default.
advanced -> restore defaults

daarna onder "sites" nog een keer allow alle cookies aangevinkt,
always allow session cookies aangevinkt

Het probleem blijft bestaan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:31:
Ik heb hetzelfde probleem met ie6
Firefox doet het wel gewoon, maar ik zou graag ook met mijn ie bij hotmail en bv de rabobank in kunnen loggen.

Ik heb :
alle cookies gedelete.
temp files gedelete.
security settings op default gezet.
privacy instellingen ook op default.
advanced -> restore defaults

daarna onder "sites" nog een keer allow alle cookies aangevinkt,
always allow session cookies aangevinkt

Het probleem blijft bestaan.
Open toch even een nieuw topic; deze is al redelijk oud. Er is een grote kans dat jij een ander probleem hebt dan de Topicstarter van dit topic :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.