Dit is een deel van het script:
Het script maakt na het doorlopen van een aantal forms een x.php bestand aan.
Als ik het php bestand wilt bekijken dan krijg ik een error. Als ik dan de code van x.php bekijk dan zie ik dat ie bovenstaande variabelen ($blah etc) niet heeft meegenomen.
Weet iemand hoe dit kan,een ' voor en achter de variabelen te plaatsen heeft geen effect.
Hoe kan ik dit oplossen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| $html.= "<? mysql_connect(\"localhost",\"user\",\"ww\") or die (\"Could not connect\"); mysql_select_db(\"dbase\") ; $bla2 = getenv(\"SCRIPT_NAME\"); $bla2 = getenv(\"SCRIPT_NAME\"); $bla2 = preg_replace (\"/.php/\" , \"\" , $bla2); $bla2 = preg_replace (\"/\//\", \"\" , $bla2); $bleh = mysql_query(\"SELECT idrMonument FROM monument where $bla2 '>' idrMonument order by idrMonument DESC limit 0, 1\"); $bluh = mysql_query(\"SELECT idrMonument FROM monument where '$bla2' '<' idrMonument order by idrMonument ASC limit 0, 1\"); if ($bleh && mysql_num_rows($bleh)) $prev = mysql_result($bleh,0); if ($bluh && mysql_num_rows($bluh)) $next = mysql_result($bluh,0); if ($prev){ <a href=\"\".$prev.\".php\">[img]\"/images/pijl_links.gif\"[/img]</a> } if ($next){ <a href=\"\".$next.\".php\">[img]\"/images/pijl_rechts.gif\"[/img]</a> } ?> </td><td valign=\'top'\> "; |
Het script maakt na het doorlopen van een aantal forms een x.php bestand aan.
Als ik het php bestand wilt bekijken dan krijg ik een error. Als ik dan de code van x.php bekijk dan zie ik dat ie bovenstaande variabelen ($blah etc) niet heeft meegenomen.
Weet iemand hoe dit kan,een ' voor en achter de variabelen te plaatsen heeft geen effect.
Hoe kan ik dit oplossen?