nec multisync fp 950 = lief
heerlijk plat en zo groot dat je de achterkant niet kan zien, lijkt dus op een tft
heerlijk plat en zo groot dat je de achterkant niet kan zien, lijkt dus op een tft
openkat.nl al gezien?
Ik ben een 42" liefhebber.. Hoort dit soort sh*t niet in het onzinforum?
Nou ik heb hier een Beamer staan.
Gewoon de hele muur vol met iconen. Super gewoon. En de overburen kunnen lekker meekijken....hahahahhaha
Gewoon de hele muur vol met iconen. Super gewoon. En de overburen kunnen lekker meekijken....hahahahhaha
visueel 14,7 inch met al het plastic erom heen is het wel een 21"
39
Een originele RELISYS 17". Ooit gekocht voor 499 piek. Ben er dik tevreden mee.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
The same hereOp zaterdag 18 november 2000 21:23 schreef Interceptor het volgende:
Yep ik ben hellemaal debiel van m'n iiyama pro 450 ht901
| I've got permission to color outside the lines |
ViewSonic PF790, 19". Volgens mij ben ik de enige
Hou ook heel veel van m'n Iiyama pro 450
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Vision Master Pro 450 (A901HT)
alleen niet erg handig om naar lanparties mee te nemen (daar heb ik dan ook een 14inch voor
alleen niet erg handig om naar lanparties mee te nemen (daar heb ik dan ook een 14inch voor
CTX VL950, lekker cheap..:)
Hmm ik vond de Iiyama A901HT net iets te klein.... Dus dan toch lekker de A201HT kopen? Hehe.
Ik was dus NIET blij met m'n 19 inch. Maar slecht was ie nie. 22inch, en ik wacht op groter van Iiyama.
Ik was dus NIET blij met m'n 19 inch. Maar slecht was ie nie. 22inch, en ik wacht op groter van Iiyama.
Verwijderd
Sinds gister in het bezit van de Iiyama A902MT Pro 451 
Hele openbaring na een gare 17" Proview
Hele openbaring na een gare 17" Proview
ach, m'n iiyama 22" bevalt me wel aardig, en nee, ik ga hem niet zo ophemelen als veel mensen doen hier, want zo bijzonder is die niet voor een 22" (of 21")
22" Princeton Grapics workstation
(ook goed
?¿)
(ook goed
Have a wheelie good weekend!
IIyama Vision Master pro 450 + Vision Master 400 aan g400max.
die 400 is mijn oude, net 3 maand geleden de 450 erbij gehaalt en moet zeggen bevalt super.
die 400 is mijn oude, net 3 maand geleden de 450 erbij gehaalt en moet zeggen bevalt super.
Pagina: 1