Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Webcam langer maken

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej Hallo,

Ik wil m'n webcam gaan verlengen, nu heb ik de kabel al doormidden geknipt en m'n soldeerbout gepakt. Ik wil hem gaan verlengen met UTP alleen die kleine draadjes in de kabel zeg maar krijg ik niet gestript met m'n krimptang en ik heb geen striptangetje, bestaat er een truukje voor?

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:45

JdM

Humbled

aansteker erbij houden, of goed gereedschap halen, doet ook wonderen :)

Verwijderd

Topicstarter
mja ik was er al met m'n soldeerbout overheen gegaan maar dat geeft niet echt een goed resultaat :)

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

webcam verlengen LOL, hoe kom je erbij ;)

die draadjes moet je heel voorzichtig met je tanden of een mesje de isolatie eraf snijden/bijten...

Electronics development

Verwijderd

Ik stem voor het beste gereedschap in de electro,

Je tanden ! Draadjes strippen is dan geen prob meer... Tot aan grond kabel toe... ( Moet je wel een sterk gebid voor hebben :P )

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar die draadjes zijn zo "teer" dat me dat ook niet goed afgaat.
Oma's pepermolen ofzo, er moet toch wel een huis/tuin/keuken apparaat zijn wat dat kan :P

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
je kan ook gewoon een USB verlengkabel kopen, ervanuitgaande dat het een USB webcam is.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan moet ik m'n huis weer uit enzo.
Een botte schaar werkt goed :D

Verwijderd

Het uiteinde met je aansteker verwarmen (niet perse af-fikken) en dan tussen de nagels van je duim en wijsvinger pakken en strippen maar. Gaat prima!

Voordat je in het vervolg weer zo'n stunt uithaalt: er zijn ook gewoon verlengkabels te koop hoor :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

[steve irwinmode]
he's got a couple of sharp teeth mate!
[/steve irwinmode]
Een enkele keer met je tanden wil prima hoor, maar geen gewoonte van maken. Met een mesje ofzo wil het ook wel. Als je al tegen het strippen van draadjes aanloopt is het misschien verstandig voortaan gewoon een verlengkabel of een striptang te kopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door m-m op 15-03-2003 15:28 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.