Toon posts:

[XP] Tabblad slaapstand/hybernate ontbreekt *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan op een of andere manier met windows XP prof. geen slaapstand doen. de ACPI functie in me BIOS staat aan. zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~vijve146/geenstandby.JPG

er staat dus geen tablad van slaapstand!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
wat voor mainboard heb je? niet alle mainboard (vooral de oudere!) ondersteunen acpi volledig

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een QDI KinetiZ 7e ofzo. het probleem is dat ie dat wel volledig ondersteund want ik KON het eerst wel. mijn vader heeft precies de zelfde computer maar kan wel hibernaten.

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Vast wel, even geduld graag. Het is hier géén helpdesk waar iedereen direct of na 5 minuten zomaar voor je klaar staat (alhoewel je bij de meeste echte helpdesks lang moet wachten).

Kicken kun je na 24 uur voorzichtig doen.

ARME AOW’er

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 21:08

vehpol

Go Go Gadget!

Bij mij is er een tabblad in "Energiebeheer" (zie net bij jou dat dat zo heet in het Nederlands :)) Dat Hibernate heet, hier kan ik het enablen en disablen, zit er bij jou in 1 van die volgende tabbladen niet ook zo'n functie. Zelf heb ik er hier 4 staan. De andere 3 heb ik wel (zij het in het Engels, maar dat moet niet uitmaken)

Dit doet mij bijna vermoeden dat je moederbord het toch opeens niet ondersteunt. Sinds wanneer wil hij geen hibernate meer doen? Sinds een format? Of opeens zomaar niet meer?

Edit: Stond een hele domme opmerking tussen

[ Voor 35% gewijzigd door vehpol op 15-03-2003 16:26 ]

Ceci n'est pas une signature!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01

Shaidar

Heb ge pas gereinstalleerd? Zijn alle drivers geinstalleerd?
Heb je bij je apparaten die het ondersteunen "allow this device to be turned off to save power" (in de device manager)aangeklikt?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 23:21
Ik help niet echt veel door dit te posten, maar zou je volgende keer in je topictitel je OS willen zetten? Dank je ;)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Titelfix, zie FairFox en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10. OS toegevoegd en een beetje verduidelijkt :).

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 08:12

Thunde®

Don't Worry :)

Shift inhouden tijdens het afsluiten ;) dus waar staat standby opnieuw opstarten en afsluiten, druk je op shift en voilá, daar komt slaapstand

EDIT : SOrry je kunt het proberen maar zal waarschijnlijk niet werken, bij mij staat het namelijk wél in het configscherm, en ik dacht van niet sorry

[ Voor 93% gewijzigd door Thunde® op 15-03-2003 18:01 ]

Mijn spec's | Modelbouwforum

Verwijderd

Topicstarter
op shift DRUKKEN helpt ook niet

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 19:03 ]

• danslo
Wat gebeurt er dan als je op dit drukt?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scriptweb/start.PNG
Krijg je een error? Start hij opnieuw op? Sluit hij af? Of blijft hij gewoon in windows?

offtopic:
het is drukken op shift niet klikken

[ Voor 5% gewijzigd door danslo op 15-03-2003 18:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ja ik heb dat venster niet ik heb het andere afsluit scherm zegmaar. maar als ik hem in standby klik dan gaat ie gewoon in standby en gaat zonder moeite er weer uit.

• danslo
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 19:02:
nou ja ik heb dat venster niet ik heb het andere afsluit scherm zegmaar. maar als ik hem in standby klik dan gaat ie gewoon in standby en gaat zonder moeite er weer uit.
Zonder moeite? Als je je muis beweegt ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
nee niet daardoor maar wel door powerknop en toetsenbord.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:15

BrZ

Als je dat tabblad niet hebt dan ondersteund een onderdeel van je computer hibernaten niet. Nou ja, een onderdeel, een driver dus... ;)

Kan echt van alles zijn, als ik bv voor mijn laptop de nieuwste AGP drivers installeer kan ik opeens ook niet meer hibernaten.

Verwijderd

Topicstarter
Kan echt van alles zijn, als ik bv voor mijn laptop de nieuwste AGP drivers installeer kan ik opeens ook niet meer hibernaten.
dat moet het dan wel zijn denk ik! maar hoe kan ik hier dan achter komen???

Verwijderd

Topicstarter
*schoppie

Verwijderd

Als hij nog vers geinstalleerd is zou ik voor nog een herinstall gaan

Verwijderd

Topicstarter
is al heel lang geinstalleerd duss...
Pagina: 1