Toon posts:

Zoekt ook een DOS spel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey....

Ik zoek ook een DOS spel, ik heb de naam en een simpele omschrijving... en met googlen kom ik niet echt ver.

Naam: Hunter (niets erbij JUST hunter)
Release jaar: voor 2000
Omschrijving: Een spel waar je met een blokje, langs allemaal oranje vliegende opstakels moet zien te komen. Erg verslavend, klein en simpel. Kleuren = zwart, oranje.

Alvast bedankt :>

-Lunchbox

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Als je de naam weet waarom vraag je het dan nog? Zolang de game niet freeware/shareware is mogen we 'm sowieso niet te downloaden geven.
En het is nogal logisch dat ie voor 2000 is uitgegeven als het een DOS spel is ;)

The devil is in the details.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

MaRc0 schreef op 15 maart 2003 @ 15:21:
Als je de naam weet waarom vraag je het dan nog? Zolang de game niet freeware/shareware is mogen we 'm sowieso niet te downloaden geven.
En het is nogal logisch dat ie voor 2000 is uitgegeven als het een DOS spel is ;)
Ik denk dat hij wil weten of die nog ergens te koop is ;)

@draadje starter, ik kan alleen maar als sugestie geven, kijk eens op e-bay/marktplaats etc. desnoods een gevraagt advertentie plaatsen ;)
Om hem nog ergens legaal, nieuw te kopen zie ik het somber in...

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel een gratis spel, es gekregen van iemand.. maar ik wil graag weten of jullie hem toevallig hebben of weten te vinden... En op e-bay staat hij niet

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm nergens te vinden... mede dankzij de gewone woorden (hunter is een vrij normaal woord te noemen ;)) Je weet toevallig niet wie de maker/uitgever was van het spel zeker...

Verwijderd

Topicstarter
Nop, helaas niet

-Lunchbox
Pagina: 1