Sapphire 9700

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik ben dus van plan deze kaart te kopen, en ik heb nu al extra lang gewacht ivm relase 9800. Had dus verwacht dat de prijs behoorlijk zou dalen maar tot op heden is die niet echt goedkoper geworden.

Bij mij in de buurt is die op zijn goedkoopst 305 Euro scheelt dus niet heel veel met de pricewatch als je verzendkosten erbij opteld.
Mijn vraag is of iemand weet of deze kaart binnen een korte tijd erg in prijs zal gaan dalen, want anders haal ik die kaart gewoon vandaag

Verwijderd

Dit is lijkt mij een beetje een rare vraag
wie kan dit nou voorspellen
misschien dat er hier iemand in een pc shop werkt als je geluk hebt

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Precies ja :)

Maar net als voor AMD en INTEL is ook vroegtijdig bekend wanneer er prijsdalingen zullen zijn... dus maybe dat iemand wat info voor mij had...
kijk wanneer de 9800 werkelijk uitkomt zal de prijs zekers gaan dalen, maar die kwam geloof ik pas over 1.5 maand ofzo???

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

Kijk eens naar de prijs van een GF4 Ti 4600 vandaag, denk even na hoelang deze al uit is.

Beantwoord nu zelf je vraag :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het is in de computerwereld imo gewoon zinloos om te gaan wachten op prijsdalingen. Tegen de tijd dat de prijsdaling er is kan je weer op een volgende gaan wachten. Koop als je het nodig hebt zou ik zeggen :)

En niemand kan je vertellen wanneer de prijzen precies gaan dalen, vandaar ook dat dit topic niet echt nut heeft.

Dit topic is gesloten.