Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe 82cm breedbeeld tv ter vervanging van mijn 55cm Grundig apparaat , omdat ik toch wel een echte film freak (dvd) ben moet het wel een leuke tv worden. Nu zag ik in het Macro krantje dat de Sony KV-32LS60 in de aanbieding is vanaf 18 Maart voor 950,81 incl. BTW. Toch niet echt duur als ik dat zo vergelijk met andere winkels (normaal zo rond de 1100 euro zelfs bij de Mediamarkt in Duitsland !)
specs:

- FD Trinitron WEGA 100% vlak
- Beeldformaat: 16:9
- Beelddiagonaal: 82cm
- 100Hz, DNR, Auto Noise Reduction
- Uitgangsvermogen speakers: 2x10W + 15W
- Aantal pagina's teletekst geheugen: 250
- 3 scarts, 2 RGB ingangen, Smartlink
- Afmetingen: 891x564x584mm
Nou mijn vragen:
- Zijn er meerder mensen met deze TV en zo ja wat zijn de ervaringen. (ik heb al wat gespiekt op andere sites en daar waren ze overwegend positief)
- Wat houdt dat WEGA precies in.
- Is deze TV een ouder model wat er binnenkort uitgaat
- Is dat ding te tillen met 2 man hij weegt 62 kilo !!
- zijn er nog alternatieven voor ongeveer dezelfde prijs van bijv. Philips of JVC ?
Als er iemand nog andere goede tips heeft waar ik op moet letten. Ik ben namelijk een enorme TV n00b. Geluid ga ik via m'n Sony DVD + surround set regelen dus dat is niet belangrijk. de beeldkwaliteit en dan met name van DVD's op 16:9 wel.
specs:

- FD Trinitron WEGA 100% vlak
- Beeldformaat: 16:9
- Beelddiagonaal: 82cm
- 100Hz, DNR, Auto Noise Reduction
- Uitgangsvermogen speakers: 2x10W + 15W
- Aantal pagina's teletekst geheugen: 250
- 3 scarts, 2 RGB ingangen, Smartlink
- Afmetingen: 891x564x584mm
Nou mijn vragen:
- Zijn er meerder mensen met deze TV en zo ja wat zijn de ervaringen. (ik heb al wat gespiekt op andere sites en daar waren ze overwegend positief)
- Wat houdt dat WEGA precies in.
- Is deze TV een ouder model wat er binnenkort uitgaat
- Is dat ding te tillen met 2 man hij weegt 62 kilo !!
- zijn er nog alternatieven voor ongeveer dezelfde prijs van bijv. Philips of JVC ?
Als er iemand nog andere goede tips heeft waar ik op moet letten. Ik ben namelijk een enorme TV n00b. Geluid ga ik via m'n Sony DVD + surround set regelen dus dat is niet belangrijk. de beeldkwaliteit en dan met name van DVD's op 16:9 wel.
[ Voor 3% gewijzigd door KaMiKaZe op 15-03-2003 14:30 . Reden: mediamarkt ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.