Beeld geeft rare soort strepen als ik spel opstart

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:57
Ik heb opeens dat als ik een willekeurig spel opstart of iets dergelijks dat me beeld hele rare strepen heeft en heel wazig lijkt te zijn. Als ik dan terug ga naar windows en ik verander me refresh rate dan is het weg. Maar als ik dan uit een spel kom en een andere opstart heb ik het weer. Het is weer weg als ik me refresh rate verander. Zeer irritand omdat elke keer te moeten doen. Iemand ervaring met deze rare fout :? Ik weet dat het allemaal een beetje vaag klinkt maar het is ook heel moeilijk uit te leggen. Onder windows zelf doet hij het wel goed.

Btw het gaat om een viper770 en visionmaster pro 450.

Alvast bedankt

Jeroen

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dit staat op de site vcan Iiyama:

Wat zijn de twee horizontale lijntjes op een Diamondtron beeldbuis?

Bij elke sleuven masker beeldbuis zijn er horizontaal 1 (15") of 2 (17", 21") dunne lijntjes zichtbaar . Deze zeer dunne draadjes zijn horizontaal gespannen over het stalen masker om deze meer stabiliteit te geven. Als deze draadjes er niet zouden zitten dan zou het beeld overgevoelig worden voor trillingen en schokken.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Jeromes
  • Laatst online: 22:57
Nee nee nee dat bedoel ik niet. Dat wist ik heus wel. Het is over het hele beeld. Je ziet gewoon letterlijk niks meer. Ik heb het opeens, nooit eerder last van gehad.

Iemand????

Jeroen

Verwijderd

Al eens de viper in een ander systeem geprobeerd??

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem met mn ATI 8500 LE 64MB op een Iiyama VM Pro 411.
Ik gebruik windows XP Pro (UK) met SP1 + alle updates van MS. Heb Catalyst Driver 3.2.

Ik krijg het probleem direct als ik C&C Generals - Zero Hour opstart, en bij Flight Simulator 2004 als ik een tijdje (50 minuten) aan het vliegen ben. Ook krijg ik dit probleem na een tijdje met Splinter Cell, na een tijdje spelen (50minuten)

Ik heb ook al de 3.7 Catalyst geprobeerd, maar hielp niks.

Het is heel lastig om het beeld te beschrijven, maar zal het proberen:

Het hele beeld wordt zwart, en dan verticaal komen er allemaal gekleurde strepen over het hele scherm. Het geluid blijft dan even "hangen". Alleen een spontane reboot is dan de oplossing, want ik kan ook niet terug komen in windows door alt/tab of alt enter.

Wie kan ons helpen?