Toon posts:

X-Wing Alliance met WinXP & Radeon8500

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus weer X-Wing alliance geinstalleerd, maar wat me wel tegenvalt is dat het helemaal niet werkt onder WinXP, of het ligt aan de Radeon 8500, dat weet ik dus niet.

Het spel komt bijv. in het menu na de intro... alles is zwart maar je ziet de muis wel. ik kan de muis naar de mission knop bewegen en erop klikken, de briefing krijg ik dan (waarvan ik ook niets kan zien) en als ik op de "start mission" knop klik dan zit ik weer terug op de desktop :(

Nu heb ik geprobeerd het in compatibility mode te spelen, maar dan detect hij gewoon geen joystick en kom ik al niet verder dan het errormessage "no joystick" in het begin van het spel.... ;(

Iemand die enige oplossing heeft voor dit probleem? ik heb al de laatste nieuwe patch geinstalleerd en de ATi Catalyst 3.2 driver ook, maar het werkt nog steeds niet... ;(

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-02 16:13

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je al de nieuwste patch geinstalled?

Hier staat nog een stukje over joystick probs onder XP.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, Joystick staat listed als "OK" en ik heb de nieuwe patch.

Het is een Logitech Wingman Extreme Digital, en ik heb de allernieuwste drivers van Logitech gedownload.

Werkt nog steeds niet ;(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 14:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Net nog wat geprobeerd... je ziet ook gewoon helemaal niks van het menu... denk toch dat het aan die Radeon ligt ;(

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien in compatability-mode draaien?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
In compatibility mode ziet hij dus geen joystick en kom ik niet verder dan het "No joystick" error message.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 17:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Met mijn Radeon 8500LE heb ik geen problemen :) Alliance draait hier als een trein met XP. (zonder service pack en Alliance met 2.02 patch)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
welke drivers heb je?

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Met Catalyst 3.1 geen problemen, met 3.2 nog niet getest, maar zal ook wel werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu eens de (redelijk) brakke CD van Xwing alliance gekopieerd naar een verse... het menu doet het nu wel... maar als ik een mission wil starten hangt het spel :\

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ook met Catalyst 3.2 loopt het spel probleemloos. Drop me anders een e-mail, ik wil evt. mijn cd wel voor je dupliceren.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Iefje, ik zou het een keer met een originele cd proberen.

MST_Morpheus, ik heb aan je verzoek gehoor gegeven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.