Hebben jullie wel eens stilgestaan bij wat jullie aan het doen zijn voor Genome@home??
Ik keek laatst in mijn lijst met gegnoomde proteines en zag er een aantal maffe tussenstaan met curieuze en cryptische namen.
Aangezien Stanford weinig informatie loslaat over de werking van deze genomen, ben ik zelf maar eens op zoek gegaan
:
UNLIGANDED SIV PROTEASE STRUCTURE IN AN "OPEN" CONFORMATION
een pro-tease structure. En waarom staat open tussen quootjes??
REDUCED PLASTOCYANIN FROM SYNECHOCOCCUS SP
PLASTOCYANIN heeft met fotosynthese te maken, en een SYNECHOCOCCUS is een 1-cellig plankton wezen.
PLASTOCYANIN FROM SPINACH
Dit proteine zit in spinazie en als het in aanraking komt met blik, dan schijnen je onderarmen tijdelijk fors in spierkracht te kunnen toenemen. ToeToeT. Helaas wordt spinazie niet meer verkocht in blik.
SCORPION TOXIN BJXTR-IT
BJXTR-IT toxin denk ik een geheim biologisch wapen van Saddam dat gewonnen wordt uit schorpioenen
CRYSTAL URTICA DIOICA AGGLUTININ ISOLECTIN VI
Geen flauw idee waarvoor maar de naam lijkt op een zonnestelsel ver weg. Is er een SETI-WU per ongeluk in de G@H database terecht gekomen??
RUBREDOXIN FROM DESULFOVIBRIO VULGARIS
Een rubredoxin heeft met electronen te maken. My guess is dat het vulgaire electronen zijn die vibreren
HOLO S100B FROM BOVINE BRAIN
Een Bovine is een moeilijk woord voor een
. We zijn onszelf aan het ontleden!
TRIPLE MUTANT PLASTOCYANIN FROM THE CYANOBACTERIUM SYNECHOCYSTIS
Weer iets met fotosynthese, maar dan een driedubbele mutant! Deze heeft iets weg van de titel van een slechte B-film over mensverzwelgende planten...
TETRAMERIZATION DOMAIN OF THE SHAKER POTASSIUM CHANNEL
Hardcore rules??
Toch best wel spannend waar je koetje zo de hele dag mee bezig is niet?
/me
Welke mysterieuze genomen ben ik dit keer aan het doen?
weet trouwens iemand wat een APAF-1 CARD is?
Ik keek laatst in mijn lijst met gegnoomde proteines en zag er een aantal maffe tussenstaan met curieuze en cryptische namen.
Aangezien Stanford weinig informatie loslaat over de werking van deze genomen, ben ik zelf maar eens op zoek gegaan
UNLIGANDED SIV PROTEASE STRUCTURE IN AN "OPEN" CONFORMATION
een pro-tease structure. En waarom staat open tussen quootjes??
REDUCED PLASTOCYANIN FROM SYNECHOCOCCUS SP
PLASTOCYANIN heeft met fotosynthese te maken, en een SYNECHOCOCCUS is een 1-cellig plankton wezen.
PLASTOCYANIN FROM SPINACH
Dit proteine zit in spinazie en als het in aanraking komt met blik, dan schijnen je onderarmen tijdelijk fors in spierkracht te kunnen toenemen. ToeToeT. Helaas wordt spinazie niet meer verkocht in blik.
SCORPION TOXIN BJXTR-IT
BJXTR-IT toxin denk ik een geheim biologisch wapen van Saddam dat gewonnen wordt uit schorpioenen
CRYSTAL URTICA DIOICA AGGLUTININ ISOLECTIN VI
Geen flauw idee waarvoor maar de naam lijkt op een zonnestelsel ver weg. Is er een SETI-WU per ongeluk in de G@H database terecht gekomen??
RUBREDOXIN FROM DESULFOVIBRIO VULGARIS
Een rubredoxin heeft met electronen te maken. My guess is dat het vulgaire electronen zijn die vibreren
HOLO S100B FROM BOVINE BRAIN
Een Bovine is een moeilijk woord voor een
TRIPLE MUTANT PLASTOCYANIN FROM THE CYANOBACTERIUM SYNECHOCYSTIS
Weer iets met fotosynthese, maar dan een driedubbele mutant! Deze heeft iets weg van de titel van een slechte B-film over mensverzwelgende planten...
TETRAMERIZATION DOMAIN OF THE SHAKER POTASSIUM CHANNEL
Hardcore rules??
Toch best wel spannend waar je koetje zo de hele dag mee bezig is niet?
/me
weet trouwens iemand wat een APAF-1 CARD is?
[ Voor 3% gewijzigd door Marcelloz op 15-03-2003 13:13 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.