De downloads van mijn shares monitoren

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:25
Ik heb op de campus in enschede een share lopen onder windows xp, het genereerd nogal wat verkeer (meer dan 10 gb per dag) en nu ben ik beniewd wat ze downloaden, hoe kan ik een log krijgen waarin staat welk bestand hoe vaat wordt gedownload/gestreamd . Welke tool moet ik hier onder windows xp voor gebruiken?

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-07 11:57
vraag heb ik ergens al gelezen in dit forumm, maar zelf nooit gebruikt : zoek in dit forum op netwatcher

• Dikke Foaf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:17
Misschien een FTP-server installeren ipv de gewone windows share, kan je alles zowat mee loggen.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

arjandijk schreef op 15 March 2003 @ 12:44:
Ik heb op de campus in enschede een share lopen onder windows xp, het genereerd nogal wat verkeer (meer dan 10 gb per dag) en nu ben ik beniewd wat ze downloaden, hoe kan ik een log krijgen waarin staat welk bestand hoe vaat wordt gedownload/gestreamd . Welke tool moet ik hier onder windows xp voor gebruiken?
"Ze" kunnen toch alleen dat downloaden wat er op staat? Of heb je "ze" ook write access gegeven?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Zoek eens op http://www.google.com op netwatcher pro 4 ;) Precies wat jij nodig hebt.

Modbreak
Link removed, warez geurtje

[ Voor 55% gewijzigd door Predator op 16-03-2003 09:00 ]