[win2kadv server]Policy's downloaden van de server

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo,

ik heb de documentatie van ms er al op nageslagen, maar het lukt maar niet om de policy's die we gemaakt hebben voor een bepaalde gebruiker van de server te laten dl. Waarschijnlijk heb ik ergens vergeten iets aan te zetten, maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij misschien in het kort zeggen wat waar allemaal aangezet moet worden, zodat dit niet een groot "wat heb je al gedaan" topic wordt, want er is door anderen de afgelopen 3 dagen zoveel aan en weer uitgezet dat ik nu niet meer weet wat nou waar bij hoort.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

zwerver schreef op 15 maart 2003 @ 12:42:
Kan iemand mij misschien in het kort zeggen wat waar allemaal aangezet moet worden, zodat dit niet een groot "wat heb je al gedaan" topic wordt
Ja zeg... :/ je begrijpt waarschijnlijk wel dat dat nou net niet de bedoeling is he?

Google gebruikt?
( eerste 3 links geven al hits genoeg )

gpresult gedaan?

secedit /refreshpolicy gedaan?

Ik bedoel: er moet in principe niks speciaal aangezet worden hoor, als je client standaard config draait en in je AD staat, moet het werken.

[ Voor 25% gewijzigd door alt-92 op 15-03-2003 12:51 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Ja, dus eigenlijk vraag je 'leg eens uit', terwijl jij hulp vraagt van anderen, beetje arrogant, niet?
Zonder dat je even uitlegt wat je gedaan hebt, kunnen mensen je weinig hulp bieden hoor.
secedit /refreshpolicy gedaan?
Nou ja, als ie zolang al bezig is, is die policy sowieso vanzelf wel gerefreshed, toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 12:51 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

als je dat in een console doet, krijg je of een error of een OK.
En dat komt ook in je logs te staan.

Aangezien TS al te beroerd is om aan te geven of daar wat in staat....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik sluit me volledig aan bij \32 en johnny appleseed. Dat vragen naar: "Wat heb je allemaal gedaan" is niet omdat we irritant willen zijn, maar omdat het weinig zin heeft om suggesties te doen, een beetje dingen voor je gaan uitzoeken, waarna we te horen krijgen: "Dit heb ik al geprobeerd". Het is dus ook belangrijk voor de sfeer dat je dit aangeeft, zie ook FAQ Forumgedrag - Topicstart.

Ik denk dat je met de suggesties die hier gegeven worden al een heel eind moet komen, succes in ieder geval :).

Dit topic is gesloten.