Toon posts:

Probleem Radeon 9700 en Halflife-Counterstrike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort ben ik in het bezit van het volgende systeem:

Asus P4PE
P4 2.66
1024 MB PC2700 geheugen
Club3d Radeon 9700 (nieuwste drivers installed)
Samsung 171S TFT
450 Watt voeding

Als ik counterstrike start via het counterstrike icoon krijg ik een zwart scherm, ik heb het idee dat het menu op de achtergrond wel draait want ik kan met de pijltjes toetsen en enter verder komen.

Start ik halflife en join ik een cs server via half life dan heb ik het volgende, zwart scherm->het goede beeld->zwart scherm->het goede beeld, enzo voorts enzo voorts.

Kortom onspeelbaar.

Ik heb geprobeerd om zowel in opengl als direct3d van hl te starten maar ik blijf dit probleem houden. Erg vervelend.

Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe het op te lossen is? Of dat er misschien een patch voor is?

grtz en bijvoorbaat dank,

Winters

Verwijderd

Welke drivers gebruik je precies? Catalyst 3.2 is ook net uit. En heb je zelf al de laatste patches voor het spel?

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik denk dat het aan je refreshrate ligt. Heb je misschien een proggie die je refreshrate fixt ? Dan denk ik dat hij bij de resolutie van je cs te hoog staat. Ik zal eerst even proberen alles op 60 hz te zetten, dus in je monitor tab van beelscherm eigenschappen, in de monitor eigenschappen van de ati drivers, en als je die hebt, in je refreshrate fix. Succes

4015Wp west (Dordrecht)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is meer iets voor SPV :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb catlyst 3.2 draaien, ik zal ff kijken naar die refresh rates, ty

Verwijderd

Topicstarter
refresh rate op 60 hz zetten helpt niet helaas :(

Verwijderd

Topicstarter
is er geen half life patch van ATI ofzo?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
LtWinters > kicken mag na 24 uur, zie de FAQ!
En voor kleine wijzigen aan je posts kun je de edit knop gebruiken.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 08:49
dit heb ik ook een keer gehad, gewoon ff je drivers good uninstallen en opnieuw installen, dat hielp bij mij wel

Verwijderd

Topicstarter
hmmz ik heb nu m'n Samsung 171S Losgekoppeld en mijn oude philips 107S er aan gehangen en toen werkte alles wel. Weet iemand wat voor settings ik aan m'n TFT kreng moet geven om het spul te laten werken?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 17:38:
hmmz ik heb nu m'n Samsung 171S Losgekoppeld en mijn oude philips 107S er aan gehangen en toen werkte alles wel. Weet iemand wat voor settings ik aan m'n TFT kreng moet geven om het spul te laten werken?
Als je wil gaan rommelen met je tft moet je in videoplanken en beeld kanonnen zijn jeroen ;)
offtopic:
ik ben het bLaCk--OuT^

Verwijderd

Topicstarter
deze post is verplaatst hierheen :)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 07:48:
deze post is verplaatst hierheen :)
Klopt maar als je over instellingen van een lcd scherm gaat praten moet hij wel naar v&b
Pagina: 1