Toon posts:

Unknow cpu type

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren men 2400+ athlon binnen en ging hem direct instalere. Heb dat dan ook gedaan en toen ik boote kwam er ipv athlon xp 2400+ te staan : unknow cpu type at 2000 mhz . Ik heb een chaintech 7vjl apogee moederbord. Ik kan windows booten en heb er geen problemen mee, maar zou iemand me hier kunnen bij helpen ?

Ps: bij bios updates staat er nergens iets bij dat dit zou kunnen oplossen.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

het staat er mischien niet bij maar heb je wel de nieuwste bios dan :?
het kan toch echt helpen hoor :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

kun je niet even zo goed een nieuw bios flashen? Nooit geschoten is altijd mis...

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
er zijn idd geen bios updates hiervoor :)
Heb dat 'unknown cpu type' gedoe hier ook. Het moederbord zegt gewoon dat i.p.v. Thouroughbred :)

Het bord overclocked wel lekker daarentegen :) 1700XP+ Tbred B hier @ 200*11 op dat plankje

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ja, ach, wees blij dat het ding het doet. Niet ales Biossen laten dingen werken die ze eigenlijk niet herkennen

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
BIOS issue, die mist gewoon de juiste string. Lekker belangrijk, je doos doet het toch? Iig is dit wel vaker langsgeweest, hou de BIOS update's in de gaten als je je aan dit bijna niet noemenswaardige voorval blijft ergeren :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.