Als trotse bezitter
van de XBOX zit ik eraan te denken om strakjes XBOX Live aan te schaffen en ik heb begrepen dat je de XBOX online kunt brengen mbv ICS via een host pc en een ISP provider. Nu is het zo dat ik Chello heb en een thuisnetwerk met een DHCP server. Alle clients krijgen ook dynamisch een IP adres van de DHCP server en kunnen zodoende allemaal het i-net op. Alle leases worden ook netjes weergegeven in de DHCP server. Voor de XBOX is dit dus een NO-GO. Alle link lampjes op de ethernet kaart + op de switch branden maar hij krijgt geen lease van de server....
BTW de server is Microsoft Windows 2000 Advanced Server. Ik ben dus erg bang dat de ENIGE manier om je XBOX online te krijgen is mbv ICS en NIET met een DHCP server. Een beetje krom want ICS is in principe ook niets meer dan een soort mini-dhcp... Errug jammer en ik hoop dus dat ik er langs zit anders is het XBOX Live plan definitief van de baan
BTW de server is Microsoft Windows 2000 Advanced Server. Ik ben dus erg bang dat de ENIGE manier om je XBOX online te krijgen is mbv ICS en NIET met een DHCP server. Een beetje krom want ICS is in principe ook niets meer dan een soort mini-dhcp... Errug jammer en ik hoop dus dat ik er langs zit anders is het XBOX Live plan definitief van de baan
Die-hard Brexiteer