Heel vreemd, met diverse accounts geprobeerd, maar op deze computer blijf ik meldingen krijgen dat de wachtwoorden niet kloppen als ik mail wil binnenhalen(Outlook Express en Outlook2000)
MAAR, als ik met die accounts met webmail inlog, kan ik alles gewoon zien. Dus er is een of andere instelling op deze compuer die de boel verstoord. Ik snap er niks van, heb alles gewoon ingesteld zoals ik dat al 1001 keer heb gedaan in het verleden.
Wie heeft er een idee?
Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid command', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18
En wachtwoordverificatie heb ik ook al aan/uit geschakeld, maakt niks uit!
Dit is met Outlook Express, Outlook2000 en met Incredimail!
MAAR, als ik met die accounts met webmail inlog, kan ik alles gewoon zien. Dus er is een of andere instelling op deze compuer die de boel verstoord. Ik snap er niks van, heb alles gewoon ingesteld zoals ik dat al 1001 keer heb gedaan in het verleden.
Wie heeft er een idee?
Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid command', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18
En wachtwoordverificatie heb ik ook al aan/uit geschakeld, maakt niks uit!
Dit is met Outlook Express, Outlook2000 en met Incredimail!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 11:41 ]