[Notebook] scherm uitwisselbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Tja, zo heb je geen laptop, zo heb je er twee :D

Ik heb hier een notebook staan van m'n oom, hij is erop gaan staan. Nu is het scherm niet zo lekker meer:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bas.oosterkamp/schermdood.jpg

Werkt op zich nog prima, dus wel zonde om 'm dan weg te gooien. Nu wil hij dus een nieuw scherm hebben (en aan mij de taak dat te regelen). Op eBay gezocht, een heleboel laptop-schermen, ook 8.4" (zoals deze), maar niet origineel voor dit model.

Is het mogelijk een ander scherm aan te sluiten (of ergens een 2e hands scherm vandaan te toveren, welke werkt.) Het gaat om een Acer TravelMate 312T (8.4" scherm), is een nogal oud model...

Het gaat er dus om of alleen originele Acer (312) schermen erop passen, of ook andere schermen, is er een standaardaansluiting voor? (zoals VGA)

[ Voor 12% gewijzigd door WieMie op 15-03-2003 11:04 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Alle laptops die ik van binnen heb gezien hebben allemaal per merk een eigen manier van aansluiten. Welliswaar met een flatcable, maar de een weer anders dan de ander. Ik denk dus niet dat je zomaar een ander scherm eraan kan hangen. Denk ook aan de bevestiging. Die is ook per merk/type verschillend.
Het beste zou je kunnen zoeken naar een identiek defect type waarvan het scherm wel heel is, en dat dan overzetten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deze vraag is ook al behoorlijk vaak langsgekomen. Gebruik de GoT-search even ajb :)

Dit topic is gesloten.