[FAQ] Videoplanken & Beeldkanonnen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
As bladerend door FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) zit ik me af te vragen waarom er nergens gemeld wordt wat 3dmark nu eigenlijk is.

(Dit alles uiteraard 'ter uwer info'. :))

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 15-03-2003 09:41 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

idd en een spel fout waar ik me aan erger daar:
Verander de Aperture size eens. Dit kun je in de bios doen. Het moet ongeveer de helft van je internet geheugen (RAM) zijn.
Internet? :P

np verder hoor maar dat moet interne of inern geheugen zijn ;) Maar dat weten jullie ook wel :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
offtopic:
LaMa! Ik ben nog niet wakker ...

[ Voor 137% gewijzigd door pven op 15-03-2003 09:43 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ja bedankt?

Wat bedoel je nou?

Snap je mijn reply niet?

Ik ben het met je eens dat er niks over wat 3DMark is staat. Hoewel je daar als snel achter komt als je ook maar iets wat met 3DMark te maken heeft leest. En daar ontkom je ook niet aan.

Daarbij wilde ik een mod ook nog even tippen op een spelfout in deze FAQ omdat een nieuw topic een beetje overkill zou zijn.

edit:

Hehe ok.. ik ook nog niet helemaal.. heb zelf mijn auto-rijles gemist.. dacht dat ik om 10 voor 9 moest maar was om 8 uur.. anders lag ik nu ook nog te pitten hoor :+

[ Voor 17% gewijzigd door DeMoN op 15-03-2003 09:44 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op 15 maart 2003 @ 09:38:
idd en een spel fout spelfout waar ik me aan erger daar:

[...]

Internet? :P

np verder hoor maar dat moet interne of inern geheugen zijn ;) Maar dat weten jullie ook wel :)
;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik heb de spelfout aangepast maar om in de FAQ te vermelden wat 3dmark is.... tja ik weet het niet hoor :o

Ik zal het eens aan Pollewob vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit vind ik een stap tever gaan, we gaan ook niet uitleggen hoe je een monitor herkent. Er staat een linkje naar de site van de makers, en als je het dan nog niet snapt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pollewob schreef op 15 maart 2003 @ 21:44:
Dit vind ik een stap tever gaan, we gaan ook niet uitleggen hoe je een monitor herkent. Er staat een linkje naar de site van de makers, en als je het dan nog niet snapt... :P
monitor? :?

;) :P

39

Pagina: 1