Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Notepad en MyReact

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb reeds [rml][ BUG?] Jezelf als buddy + anderen[/rml] gelezen, maar daar staat nog niet echt een antwoord in waar ik tevreden mee ben. Ook in [rml][ React 1.8] nieuwe features vragen *o.a. myReact > Notepad*[/rml] heb ik nog niets kunnen vinden.

Als ik bij een willekeurige andere user naar zijn MyReact kijk, zie ik onderaan een leeg Notepad staan. Als ik daar iets invul en vervolgens op 'Verstuur' klik, dan wordt de inhoud van mijn Notepad overschreven met datgene wat ik zojuist in heb gevuld, waarbij het niet uitmaakt of er iets of niets in mijn Notepad stond.

Waarom wordt bij een andere user een leeg Notepad getoond, terwijl je met dat lege Notepad van die andere user wel jouw Notepad kan overschrijven? :?

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 15-03-2003 09:03 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
chem schreef op 26 January 2003 @ 23:29:
Nog iets anders: het kicken van een topic - na 1 uur, 1 dag of 2 maanden :)
is NIET nodig. Dit zal eerder een reactie uitstellen, aangezien we antwoorden als er echt iets te melden valt.
Alle bugs worden altijd gelezen, en altijd in ogenschouw genomen. Geen reactie betekent niet "geen interesse".

1x per week, 2 weken of maand worden de bugs achter elkaar doorgenomen en voor een release wordt geprobeerd alles te verhelpen tot zover er iets te verhelpen valt.
Ik was te ongeduldig. Sorry! :)

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 17-03-2003 23:05 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.