Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Woei waren mn 138 stuks zelfs goed voor de nr 1
woei daar gaan de inhaalstats
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Sorry to say, but...
ik ga helemaal weg bij TSC.
De instabiele client en resultaten die niet altijd aankomen zijn hier de bepalende factor, maar er is er nog 1:
DPC kan bij ECC2 wel wat hulp gebruiken, vooral omdat dit project binnen een maand of 4 afgerond zal zijn.
Misschien kom ik daarna wel weer terug, maar reken daar niet op.
Bye dudes... veel succes nog, zet um op
ik ga helemaal weg bij TSC.
De instabiele client en resultaten die niet altijd aankomen zijn hier de bepalende factor, maar er is er nog 1:
DPC kan bij ECC2 wel wat hulp gebruiken, vooral omdat dit project binnen een maand of 4 afgerond zal zijn.
Misschien kom ik daarna wel weer terug, maar reken daar niet op.
Bye dudes... veel succes nog, zet um op

Neeeheeeeeeeeeeee HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR komen Thanatos !!!
Anoniem: 58821
TSC gaat weer leuk worden, ennu niet weg gaan man, client is brak maar project is goed!
yyiiiiiiehaaaaaaaaaaaaaaaa, NC spamt weer ff dit draadje vol.
Way to go, we staan eerste en we hebben weer een grote (lees: luidruchtige) bek. MOE!
Way to go, we staan eerste en we hebben weer een grote (lees: luidruchtige) bek. MOE!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Keep on mooing.Flapmo schreef op 15 maart 2003 @ 20:39:
yyiiiiiiehaaaaaaaaaaaaaaaa, NC spamt weer ff dit draadje vol.
Maar het gaat nog niet zo heel geweldig voor zo'n groot team.
Ik sta voorlopig weer 2e in de daily van vandaag.
En dat terwijl ik niet eens bij de 2 P4's op mn werk kan.
Verder over die nieuwe client: als je een nieuwe install hebt gedaan draait ie echt perfect (bij mij tenminste).
Wel zo heel af en toe de ALT+F optie met Dspy gebruiken.
Sengent is bezig om het probleem met die halve cands op te lossen.
Dus waarschijnlijk met de volgende release van de client zal alles opgelost zijn (hoop ik).
[quote]DPCKippie schreef op 15 maart 2003 @ 23:26:
[...]
[quote]
mwa tis nogal een zware client die je niet zomaar overal kan draaien he, als dat niet het geval was, deden we hier veel hoger mee dan met RC5
[...]
[quote]
mwa tis nogal een zware client die je niet zomaar overal kan draaien he, als dat niet het geval was, deden we hier veel hoger mee dan met RC5
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Anoniem: 59448
Dat is idd jammer, maar ik kan je een voorspelling doen. Volgend weekend wordt alles anders.
Pagina: 1