WTF komt HardCOREware nou weer in die inhaalstats doen... ![]() Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - D2OL edition Stats hosted by: griz |
* Witlof weet het niet zeker maar staat die server bij D2OL altijd uit in het weekend?
Het lag aan mij
Het lag aan mij

[ Voor 18% gewijzigd door Witlof op 15-03-2003 13:08 ]
Verwijderd
bij mij beginnen iig de problemen meestal pas op zondag.... Ik heb ook een 2e client op mn PC staan.... je kan namelijk een exacte copy maken van de d2ol dir. Vult hem met nieuwe candidates (tasks.dat van TAGeoffs heb ik gebruikt). Zo heb je er toch weer 100 meer om het weekend door te komen 
Wanneer er weer nieuwe candidates binnen komen wissel je ze weer om als hij vol is en zal de 1e ook weer vullen.....
PS
dit kan op het zelfde node nummer
Wanneer er weer nieuwe candidates binnen komen wissel je ze weer om als hij vol is en zal de 1e ook weer vullen.....
PS
dit kan op het zelfde node nummer
Ik had op precies de zelfde manier 4 pc's onder het zelfde node nummer , je hoeft de client ook helemaal niet te installeren . Gewoon de map op een cdtje fikken en zo op een paar pc's gooien.
Weet niet of er een limiet is voor het aantal pc's waar dit op werkt maar denk het haast niet
Weet niet of er een limiet is voor het aantal pc's waar dit op werkt maar denk het haast niet
Verwijderd
zo 09.20 kan zowel griz als d2ol niet bereiken; maar ja tis weekend he..
'k ga wel lekker in de zon zitten.

'k ga wel lekker in de zon zitten.
Lol welcom @ our forum
[ Voor 4% gewijzigd door ColdFusion op 16-03-2003 10:13 ]
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Binnenkort de 1000 mijlpaal voor Division Brabant hopelijk. Hebben nu een totaal van 923 maar willen toch heel snel die 1000 bij elkaar hebben. Zou het lukken vandaag?
De stats zien er al een tijdje aardig hetzelfde uit
Gaat er ergens iets niet goed of ligt het weer aan mij
Verwijderd
ik heb ook al geen verbinding meer met server sinds 13:56 vanmiddag; zowel upload als download staken. Gelukkig nog wel voldoende graasvoorraad
Ik heb zelf geen problemen met de verbinding naar de server. Kan gewoon flushen en fetchen. Daarom vond ik het wat vreemd dat de stats aardig lang hetzelfde blijven.
Verwijderd
http://forum.teamswitch.org/stats/D2OL_Top15.html heb je t dan over deze stats?
die blijven bij mij inderdaad ook onveranderd
tis weer weekend
die blijven bij mij inderdaad ook onveranderd
tis weer weekend
De GrizStats zijn volgens mij vannacht ook niet echt geupdate maar die link die jij geeft is ook al een tijdje hetzelfde helaas. Schiet niet echt op. Was net aan het proberen om wat meer PC's hier naar toe te krijgen.
Verwijderd
gewoon doen !!
Ik word vast wel verbeterd als ik fout zit; maar volgens mij zijn de GrizStats en die link die ik gaf weer mirror/uittreksels van de d20l gegevens. Wanneer die ff niet draaien wil niet zeggen dat de gegevens nadien niet worden bijgewerkt. Is even niet leuk wanneer je bijna tegen een mijlpaal aan zit; maar op de langere termijn wordt de boel wel weer rechtgezet
Ik word vast wel verbeterd als ik fout zit; maar volgens mij zijn de GrizStats en die link die ik gaf weer mirror/uittreksels van de d20l gegevens. Wanneer die ff niet draaien wil niet zeggen dat de gegevens nadien niet worden bijgewerkt. Is even niet leuk wanneer je bijna tegen een mijlpaal aan zit; maar op de langere termijn wordt de boel wel weer rechtgezet
Klopt! De stats worden uitgelezen van de site van D²OL, en tja, als die weer eens weekend hebben, dan kunnen de stats ook niet worden opgehaald!
Ik hoop zelf ook dat er eens een keertje verbetering aankomt!
Ik hoop zelf ook dat er eens een keertje verbetering aankomt!
Pagina: 1