Toon posts:

Alternatieve Media Center voor op de tv.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb gezocht. Hier heb ik verschillende topic gevonden met programma's maar om dit is eigelijk gewoon niet wat ik zoek of het werkt niet 100%

Ik heb nu een systeem

Amd XP1800+
GF4 MX 440 +tv out met boot (dat die direct opstart met tv out inplaats van te switchen in windows)

Sound Blaster Live! 5.1
Pinnacle PCTV +remote

DVD speler
Internet verbinding
en 2 controllers.

Ik heb er nu Windows XP opstaan die ik heb aangepast heb voor tv.
Dit werkt nu perfect alleen de bestuuring is nog steeds muis en toetsenbord :(

Ik zoek eigelijk een OS of programma waarmee ik me pc omzet naar multimedia machine.
Dat werkt met me hardware en kan besturen op me remote, maar dat ik wel nog games kan spelen zoals fifa 2003 met me controllers :)

Ik heb zelf al zitten kijken naar WIndows Media center alleen dit is gewoon niet verkrijgbaar :( ziet er goed uit als ik de flash info filmpje mag geloven.

Ik heb ook een linux versie hier van gezien maar tja dan kan ik fifa 2003 niet meer spelen.

Door de zoek van got hem ik nog een paar programma's gevonden maar deze werkte niet goed met me hardware of het zag er gewoon niet uit.

Het is geen probleem dat ik zelf wat inelkaar moet knutsellen maar dat ik het zo inkan stellen dan ik na het setuppen en instellen het voor de rest kan besturen met remote.

iemand goede software om met de remote dus als voorbeeld winamp, mediaplayer, dvd software en tvkaart te besturen dan kan ik er nog wel een tijdje mee doen..

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:51

WhiteDog

met zwarte hond

Met Girder (www.girder.nl) kun je alvast alles configureren voor je remote... je kunt er (niet makkelijk, maar toch) zelfs menu's mee bouwen. Als je gewoon al je progs in een menu bouwt kan je dus perfect alles starten zonder ook maar aan je toetsenbord te komen :)

Er was ook ergens een HTML-plugin voor HTML-menu's dus je maakt het zo mooi / lelijk als je zelf wil...

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

WhiteDog schreef op 15 March 2003 @ 09:56:
Met Girder (www.girder.nl) kun je alvast alles configureren voor je remote... je
Ik heb Girder ook, ik gebruik het voor de besturing van ZoomPlayer om alles te bekijken en af te spelen. Het werkt prima

Alleen...Ik merk dat ik toch iedere keer weer naar mijn (draadloze) muis grijp. Die is echt veel handiger.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato