Command & Conquer Generals

Pagina: 1
Acties:

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 09:40
Kan het spel niet spelen, dwz maar een korte periode van wisselende tijden soms loopt het spel 5 min en soms 30 min, maar ook 40 sec daarna loopt het spel vast :( dus het beeld loopt vast en de computer is knetter vast!....

Heb inmiddels alles geprobeerd, de computer opnieuw geïnstalleerd, nieuwe video kaart gekocht (2hands 8500 van ATI) driver update, via en ati, Alles uitzetten van norton tot UD ect........Maar nog steeds vast lopers???..... Hoe kan dit!! Gatver ben zo verslaafd aan C&C en het spelletje heeft ook al €50.- gekost (praat me niet van de videokaart :))

MoBo: MSI KT4
Pros: 2700+
Mem: 768
Video: ATI 8500 64Mb (built by Ati)
HDD: Raid 60+60 IBM

Software:
Via: 1446vp6
Ati: 3.2

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 21:24

PromWarMachine

Forsaken Archer

Aan je post is te zien dat je van alles opnieuw geïnstalleerd hebt, maar heb je het spel ook opnieuw geinstalleerd? :X Ik neem aan dat je dat alleen vergeten bent te vermelden ;)

Wat je in ieder geval eens kan proberen is opstarten met deze parameters in je snelkoppeling:
"F:\Command and Conquer Generals\generals.exe" -nologo -novideo
Dan slaat hij wat dingen over, kijken of hij dan wel verder gaat. In het grote topic over dit spel staan overigens een heleboel van deze opties om van alles en nog wat uit te zetten. Neem daar ook even een kijkje!

Dividend for Starters

• Cybertroy
PromWarMachine schreef op 15 maart 2003 @ 03:38:
Aan je post is te zien dat je van alles opnieuw geïnstalleerd hebt, maar heb je het spel ook opnieuw geinstalleerd? :X Ik neem aan dat je dat alleen vergeten bent te vermelden ;)
Ja ben dit vergeten :) heb het gespeeld met en zonder update van C&C
Wat je in ieder geval eens kan proberen is opstarten met deze parameters in je snelkoppeling:

[...]

Dan slaat hij wat dingen over, kijken of hij dan wel verder gaat. In het grote topic over dit spel staan overigens een heleboel van deze opties om van alles en nog wat uit te zetten. Neem daar ook even een kijkje!
Nou zal het zeker even proberen.........

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 21:24

PromWarMachine

Forsaken Archer

Cybertroy schreef op 15 March 2003 @ 04:08:
[...]

Ja ben dit vergeten :) heb het gespeeld met en zonder update van C&C

[...]

Nou zal het zeker even proberen.........
'k Had toch niets beters te doen: [rml]RocketKoen in "[ C&C] Generals - Deel 2"[/rml]

Succes :)

Dividend for Starters

• Cybertroy
Poepoe dat is nog al wat......Maar vind jij ook niet dat het spel moet kunnen 'lopen' in de configuratie die ik heb ??
Maar ik ga het zeker proberen....maar niet allemaal ;) want dat is me eigenlijk te veel.

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
hm heb je ook al de nieuwste v1.4 patch geprobeerd? :S

• Cybertroy
bassGunner schreef op 15 March 2003 @ 06:05:
hm heb je ook al de nieuwste v1.4 patch geprobeerd? :S
Nee nog niet, maar ga dit ook ff proberen :)

• Cybertroy
Cybertroy schreef op 15 March 2003 @ 12:08:
[...]

Nee nog niet, maar ga dit ook ff proberen :)
Nou ik heb de update gedaan....het gaat al beter maar ik heb wel de indruk dat 'hij' er tegen aan zit om vast te lopen.....Want ik zie het beeld steeds schokken.....
Moet maar even een complete game spelen... 8)

• Cybertroy
Heb een aantal geprobeerd.....maar dit had voor mij geen succes. Zal wel weer moeten wachten op een nieuwe update, het is ook altijd het zelfde :( :( Je kan beter nu een spel kopen en pas over een jaar gaan spelen....

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Cybertroy > je kunt ook meerdere quotes in één bericht zetten hoor.
Aub een beetje daarom denken, 3 onder elkaar is een beetje te.

• Cybertroy
Heb nu alle nieuwe drivers geïnstalleerd, van ATI tot C&C maar nog steeds loopt het spel vast of het beeld zit vol met kleine vierkantjes met kleuren. Of lijkt het er op dat mijn videokaart niet goed werkt ofzo?? ofwel kapot, ik heb er allen maar last van als ik dit spelletje speel (is ook mijn enige spelletje :+ )....
Pagina: 1