Toon posts:

Iiyama 705MT schermresolutie automatisch ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ff een crosspost van Fok! ;) http://forum.fok.nl/showtopic.php/285372/1/25

Ik heb dus een Iiyama 705MT (vision master pro 411), en heb mijn resolutie altijd op 1024*768..
Als ik een game wil spelen in een hogere resolutie, dan is mijn scherm dus fucked up. Nu kan ik dat allemaal wel handmatig bij gaan stellen, maar als ik dan weer uit het spel ga moet ik alles weer terug zetten.

Is er geen optie op die monitor dat ie automatisch de resolutie doorkrijgt en het scherm dan ook aanpast ? In het beeldscherm menu staat wel een optie blokkering aan/uit, maar ik heb geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

Iemand ?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Als het een digitale monitor is zal hij zijn settings onthouden op basis van het signaal dat hij binnen krijgt. Zet je monitor eens in de desktop op de resolutie + refreshrate die je gebruikt om te gamen en stel hem dan goed in.

Bij een analoge monitor heb je pech en zal je inderdaad iedere keer je settings met de hand in moeten stellen OF op dezelfde resolutie / refreshrate moeten gamen als je desktop resolutie / refreshrate.

de betaler vervuilt

Verwijderd

jah idd ik heb dezelfde monitor met hetzelfde probleem :) Helaas weet ik geen oplossing, ja misschien 1024x768 bureaublad en 1024x768 spellen :P

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 12:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb dezelfde monitor en heb ook vaak het probleem dat de monitor er heel lang over doet voordat ie naar een nieuwe resolutie springt. Het beeld blijft dan vaak lang zwart en met een felle flits en klik springt het dan naar de nieuwe resolutie. Dat heb ik vaak als ik de computer net opstart.

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)